Google Analytics 4 Masterclass

Google Analytics 4 Masterclass od Honzy Tichého
  • Dvoudenní mistrovské intenzivní prezenční školení
  • Podíváme se pod pokličku, půjdeme hluboko a na dřeň
  • Pokročilé funkce, možnosti, varianty, tipy a triky
  • Takřka vše, co se můžete o Google Analytics 4 dozvědět

Komu je školení určeno?

Dvoudenní intenzivní mistrovský kurz je určený pro vás, pokud chcete Google Analytics 4 nejen uživatelsky používat, ale opravdu jim do hloubky rozumět. Pokud v nich chcete umět nejen číst, ale i vše navrhnout, naimplementovat a nakonfigurovat.

U každého tématu chcete projít od naprostých základů až do velmi pokročilých technik, slyšet potřebný širší kontext, neodnést si jen většinové dostatečně dobré řešení, ale znát všechny dostupné možnosti a umět se mezi nimi sám rozhodovat. Všechno si během školení vyzkoušet, na všechno si prakticky sáhnout.

Pokud hledáte komplexní kurz Google Analytics 4, tohle je ten pravý. Ideální pro pokročilé markeťáky, webové a datové analytiky, implementátory a všechny, kteří chtějí Google Analytics 4 ovládnout  skutečně do detailu.
 

Které školení Google Analytics 4 zvolit?

Google Analytics 4 Masterclass – Dvoudenní intenzívní nalejvárna i praktický workshop. Projdete úplně vším, co se Google Analytics 4 týká. Od základů až po pokročilé techniky. Od implementace až po práci s daty a jejich využití. Od samotného sběru dat přes reporting v systému až po zpracování v externích nástrojích a databázích. Pokud hledáte komplexní kurz Google Analytics 4 od A do Z, tohle je ten pravý.

Google Analytics 4 Online – Kratší podmnožina předchozího Masterclass školení. Výtah toho opravdu důležitého do dvou půldnů. Online kurz je určený pro vás, pokud chcete Google Analytics 4 bravurně ovládnout na uživatelské úrovni. Seznámit se s nimi, rozumět reportům a metrikám, umět navrhnout správnou strategii měření, využít je pro cílení reklamy. Pokud hledáte solidní základní kurz Google Analytics 4, tohle je ten pravý.

Předpoklady pro účast

Předpokladem pro účast je velká zkušenost s Universal Analytics. Ideálně již  přinejmenším absolvovaný náš standardní kurz Google Analytics:

  • Měli byste vědět, jak funguje sbírání dat na webu, jaká je struktura účtů a profilů v Google Analytics. Co jsou metriky a dimenze, kde je najdete a jak se s nimi pracuje. Co jsou vlastní segmenty a jak si je definovat.
  • Měli bystě vědět, co je návštěva a čím je daná. Kdy se startuje nová návštěva a kdy se pokračuje v té samé. Podle čeho Google Analytics určují zdroj a médium návštěvy. Co je to značkování kampaní a jak přesně funguje.
  • Měli byste vědět, co je multichannel a co jsou atribuční modely. Že Google Analytics používají last non-direct click attribution a jaký to má dopad nejen na počítání objednávek, ale i na počítání návštěv jako takových.
  • Měli byste vědět, jak se v Google Analytics měří objednávky, kudy se do systému dostávají podrobná data o obsahu jednotlivých košíků, co to je Ecommerce. Jak fungují události (event tracking). Jak se v nastavení definují cíle.
  • Měli byste se běžně orientovat v rozhraní Google Analytics. Znát strukturu standardních reportů. Umět si přepínat dimenze a metriky, segmentovat a filtrovat si data. Dostat se k libovolné informaci, která je v Google Analytics uložená.

Pokud si v některém z uvedených bodů nejste jistí, absolvujte raději nejprve náš standardní kurz Google Analytics

Výklad bude na řadě míst relativně technický, měli byste mít tedy povědomí i o technických tématech:

  • Měli byste tušit, co je JavaScript, jak vypadá základní měřicí kód Google Analytics, kde ho najdete, proč se vůbec používá a co v principu dělá.
  • Měli byste tušit, co jsou to cookies a k čemu jsou užitečné.
  • Lehkou výhodou pro vás bude, pokud jste se už někdy potkali s dotazovacím jazykem SQL.
  • Měli byste se orientovat v Google Tag Manageru, mít zkušenost s prací v něm.

Co se naučíte?

  • Úvod do event-based analytiky.
  • Universal Analytics vs. Google Analytics 4.
  • Pohled pod pokličku aneb podrobná architektura Google Analytics 4. 
  • Strukturování účtu v různých situacích a scénářích.
  • Rychlé založení nové služby.
  • Vylepšené měření – Enhanced Measurement i včetně náznaku budoucí funkčnosti.
  • Detailní možnosti konfigurace služby a datového streamu.
  • Definice cílů na základě událostí. Pokročilé možnosti a triky pro definici různých cílů.
  • Cross-domain měření. Pokročilé možnosti. Rizika souběhu s Universal Analytics.
  • Nativní měřicí kód i nasazení s Google Tag Managerem. 
  • Pokročilé varianty nasazení měřicího kódu, souběh víc GA4 kódů na jednom webu.
  • Různé konfigurační možnosti měřicího kódu.
  • Smysluplné oddělení page_view události od config tagu.
  • Consent Mode.
  • Server-side tagging a server-side GTM.
  • Různé strategie, jak pojmout dual tracking Google Analytics 4 & Universal Analytics, nativně i v Google Tag Manageru.
  • Vlastní události, uživatelské proměnné a parametry událostí. Detailní principy jejich fungování, práce s nimi v BigQuery.
  • Cross-device měření, práce s User ID a Google Signals.
  • Pokročilé možnosti implementace Ecommerce, nativně i v Google Tag Manageru, různé přístupy a varianty.
  • Sémantický datalayer.
  • Firebase, mobilní analytika, mobilní datové streamy, best practices pro implementaci a testování.
  • Measurement Protocol a server-side trackování obecně.
  • Data Import – nahrávání rozšiřujících dat o produktech či uživatelích, import offline událostí nebo nákladových dat, storna objednávek.
  • 3 strategie návrhu měření. Co všechno měřit a kam. Jak nazývat události a parametry.
  • Analytická dokumentace.
  • Rozhraní a metodika Google Analytics 4.
  • Reporty, dimenze, metriky, segmenty a jak je používat
  • Náštěvy a atibuční modely. Data-driven atribuce. Prediktivní metriky.
  • Představení všech typů reportů v Průzkumech.
  • Modular UI.
  • Google Analytics a Google Ads. 
  • Vlastní publika. Dynamic lookbacks. Audience Triggers. Prediktivní publika.
  • Dotazování na data pomocí Google Analytics Data API 
  • Google BigQuery, založení projektu, export dat z Google Analytics 4, dotazování nad daty.
  • Placená 360 verze Google Analytics 4.
  • Výhled novinek do budoucna.

Co dostanete?

  • Dvoudenní prezenční školení nabité informacemi.
  • Na jednom kurzu 5–12 účastníků.
  • Wifi přístup pro váš notebook (počítače nejsou v učebně k dispozici).
  • Společný oběd v ceně školení.
  • Drobné občerstvení během celého dne.
  • Tištěnou verzi prezentace.
  • E-mailovou konzultaci s lektorem dva týdny po školení.
  • Odkazy na další zdroje pro samostudium.
  • Repete za polovic.

Váš lektor

Jan Tichý

Honza se již řadu let zabývá poradenstvím v oblasti webové analytiky a Google Analytics. Je Google Certified Trainer. Spoluvlastní digitální agenturu Taste, kde je jako Chief Product Officer odpovědný za strategický, produktový a znalostní rozvoj společnosti.

Přihlaste se

Datum Místo Cena bez DPH Cena s DPH Status  
Školicí místnost Hybernská 12 900 Kč 15 609 Kč Volná místa Přihlásit se
 
Objednávka školení

Vyplňte prosím následující údaje a my se vám brzy ozveme zpět s dalšími informacemi.

  • Položky označené * jsou povinné.
Školicí místnost Hybernská 12 900 Kč 15 609 Kč Volná místa Přihlásit se
 
Objednávka školení

Vyplňte prosím následující údaje a my se vám brzy ozveme zpět s dalšími informacemi.

  • Položky označené * jsou povinné.
Školicí místnost Hybernská 12 900 Kč 15 609 Kč Volná místa Přihlásit se
 
Objednávka školení

Vyplňte prosím následující údaje a my se vám brzy ozveme zpět s dalšími informacemi.

  • Položky označené * jsou povinné.
Školicí místnost Hybernská 12 900 Kč 15 609 Kč Volná místa Přihlásit se
 
Objednávka školení

Vyplňte prosím následující údaje a my se vám brzy ozveme zpět s dalšími informacemi.

  • Položky označené * jsou povinné.

Na školení vám rádi vystavíme i dárkovou poukázku. Zaplatíte až tehdy, když se obdarovaný na školení přihlásí.

Nehodí se vám žádné z nabízených míst či termínů? Chcete obsah školení přizpůsobit na míru svým požadavkům? Zeptejte se nás nezávazně na možnost individuálního školení .