Google Analytics 4 Online

Online školení Google Analytics 4 od Honzy Tichého
  • Série dvou půldenních online školení
  • Podrobné seznámení s Google Analytics 4
  • Solidní ovládnutí na uživatelské úrovni
  • Pro online markeťáky, manažery a majitele webů

Komu je školení určeno?

Online kurz je určený pro vás, pokud chcete Google Analytics 4 solidně ovládnout na uživatelské úrovni. Seznámit se s nimi, získat dostatečný přehled o tom, jak fungují, co nabízí a k čemu je využít. Rozumět reportům a metrikám, umět navrhnout správnou strategii měření.

Ale zároveň se nechcete utopit v záplavě detailů, hromadě možných variant, nechcete sami řešit implementaci, měřicí kód a jiné programátorské aspekty, nebere vás pohled pod kapotu.

Pokud hledáte solidní základní kurz Google Analytics 4, tohle je ten pravý. Ideální pro online markeťáky, manažery nebo majitele webů.
 

Které školení Google Analytics 4 zvolit?

Google Analytics 4 Masterclass – Dvoudenní intenzívní nalejvárna i praktický workshop. Projdete úplně vším, co se Google Analytics 4 týká. Od základů až po pokročilé techniky. Od implementace až po práci s daty a jejich využití. Od samotného sběru dat přes reporting v systému až po zpracování v externích nástrojích a databázích. Pokud hledáte komplexní kurz Google Analytics 4 od A do Z, tohle je ten pravý.

Google Analytics 4 Online – Kratší podmnožina předchozího Masterclass školení. Výtah toho opravdu důležitého do dvou půldnů. Online kurz je určený pro vás, pokud chcete Google Analytics 4 bravurně ovládnout na uživatelské úrovni. Seznámit se s nimi, rozumět reportům a metrikám, umět navrhnout správnou strategii měření, využít je pro cílení reklamy. Pokud hledáte solidní základní kurz Google Analytics 4, tohle je ten pravý.

Předpoklady pro účast

Pro plné pochopení je dobré, pokud již pracujete se starými Universal Analytics, rámcově se orientujete v jejich rozhraní a reportech, znáte pojmy jako návštěva, návštěvník, míra okamžitého opuštění či konverzní poměr, umíte se podívat, jak dopadla reklamní kampaň.

Co se naučíte?

  • Úvod do event-based analytiky.
  • Universal Analytics vs. Google Analytics 4.
  • Přehled architektury Google Analytics 4, strukturování účtu pro více zemí nebo jazykových mutací.
  • Rychlé založení nové služby.
  • Vylepšené měření – Enhanced Measurement.
  • Základní konfigurace služby a webového data streamu.
  • Definice cílů na základě událostí.
  • Cross-domain měření.
  • Nativní měřicí kód i nasazení s Google Tag Managerem.
  • Consent Mode.
  • Dual tracking Google Analytics 4 & Universal Analytics.
  • Vlastní události, uživatelské proměnné a parametry událostí.
  • Cross-device měření, práce s User ID a Google Signals.
  • Základní doporučená implementace Ecommerce.
  • 3 strategie návrhu měření. Co všechno měřit a kam. Jak nazývat události a parametry.
  • Analytická dokumentace.
  • Rozhraní a metodika Google Analytics 4.
  • Reporty, dimenze, metriky, segmenty a jak je používat
  • Náštěvy a atibuční modely. Data-driven atribuce. Prediktivní metriky.
  • Představení všech typů reportů v Průzkumech.
  • Google Analytics a Google Ads. 
  • Vlastní publika. Dynamic lookbacks. Audience Triggers. Prediktivní publika.
  • Výhled novinek do budoucna.

Co není součástí školení?

Školení je nabité informacemi a na jeho konci budete odcházet s hlavou plnou nových poznatků a nápadů. I tak necháme úplně stranou několik dalších témat, která už není reálné za dva půldny stihnout. Pokud by vám to bylo líto, podívejte se na náš Google Analytics 4 Masterclass! K čemu se tedy určitě nedostaneme:

  • Pohled pod pokličku aneb podrobná architektura Google Analytics 4.
  • Detailní možnosti konfigurace služby a datového streamu.
  • Pokročilé možnosti a triky pro definici různých cílů.
  • Pokročilé možnosti a rizika cross-domain měření.
  • Pokročilé varianty nasazení měřicího kódu, souběh víc GA4 kódů na jednom webu.
  • Různé konfigurační možnosti měřicího kódu.
  • Smysluplné oddělení page_view události od config tagu.
  • Pokročilé možnosti Consent Mode, přesah do mobilní analytiky.
  • Server-side tagging a server-side GTM.
  • Složitější případy implementace dual trackingu a Ecommerce měření.
  • Sémantický datalayer.
  • Detalní principy fungování uživatelských proměnných a parametrů událostí, práce s nimi v BigQuery.
  • Modular UI.
  • Youtube EVC, cross-channel budgeting, dynamic remarketing for web.
  • Firebase, mobilní analytika, mobilní datové streamy, best practices pro implementaci a testování.
  • Measurement Protocol a server-side trackování obecně.
  • Data Import – nahrávání rozšiřujících dat o produktech či uživatelích, import offline událostí nebo nákladových dat, storna objednávek.
  • Dotazování na data pomocí Google Analytics Data API
  • Google BigQuery, založení projektu, export dat z Google Analytics 4, dotazování nad daty.
  • Placená 360 verze Google Analytics 4.

Co dostanete?

  • Dvě půldenní online školení nabitá informacemi.
  • V každém výukovém dni 3–4 hodiny výkladu.
  • Velká prostor pro společnou diskuzi a všechny vaše otázky.
  • Na jednom kurzu připojených nejvýše 50 účastníků.
  • Elektronickou verzi prezentace.
  • E-mailovou konzultaci s lektorem dva týdny po školení.
  • Odkazy na další zdroje pro samostudium.
  • Repete za polovic.

Váš lektor

Jan Tichý

Honza se již řadu let zabývá poradenstvím v oblasti webové analytiky a Google Analytics. Je Google Certified Trainer. Spoluvlastní digitální agenturu Taste, kde je jako Chief Product Officer odpovědný za strategický, produktový a znalostní rozvoj společnosti.

Přihlaste se

Datum Místo Cena bez DPH Cena s DPH Status  
Online školení 6 900 Kč 8 349 Kč Volná místa Přihlásit se
 
Objednávka školení

Vyplňte prosím následující údaje a my se vám brzy ozveme zpět s dalšími informacemi.

  • Položky označené * jsou povinné.

Na školení vám rádi vystavíme i dárkovou poukázku. Zaplatíte až tehdy, když se obdarovaný na školení přihlásí.

Nehodí se vám žádné z nabízených míst či termínů? Chcete obsah školení přizpůsobit na míru svým požadavkům? Zeptejte se nás nezávazně na možnost individuálního školení .