Reference

„Honza je profík každým coulem. Školení je plné informací, které jsou podávány přehledně. Na každý dotaz Honza reagoval a pokud to bylo v jeho silách (což bylo v naprosté většině), tak dotaz hned zodpověděl. Pokud přemýšlíte se do GA4 více ponořit, je tohle školení ta správná volba.“

„"Must have školení" pro každého markeťáka a ideální start pro navazující Masterclass.“

, MapTiler

„Školení mi velmi pomohlo se zorientovat v nových GA4, které jsou nutností pro každého e-shopaře. Dozvěděla jsem se, jak správně GA4 používat, ale hlavně jak interpretovat nasbíraná data. Honza je nejen skvělý profesionál, ale umí taky vše srozumitelně a lidsky vysvětlit. Děkuji!“

„Velmi přínosné školení, díky kterému se člověk velmi dobře zvládne orientovat v GA4. Kromě praktických ukázek také vysvětlení souvislostí, upozornění na zbytečné přehledy, tzn. také návod na zefektivnění práce s GA4 a se statistikami obecně. Určitě doporučuji všem, kteří GA používají.“

, Tavobal

„Honza nás minovým polem dimenzí, metrik a atribučních modelů provedl s klidným, vtipným nadhledem ostříleného profesionála. Po dvou dnech s ním mám kupodivu pocit, že GA4 jsou jasné, přehledné a intuitivní. Pocit, který mi ještě předevčírem byl naprosto cizí.“

, KUBOUŠEK EU

„Stejné školení jsem absolvoval minulý rok. Teď v rámci Masterclass. Za mě velký posun oproti minulému roku. Odnesl jsem si spoustu informací a motivaci se do GA4 více ponořit.“

„Byl jsem účastníkem školení Google Analytics 4 Masterclass a musím uznat, že Honza Tichý je skutečný odborník v tom, co dělá. Nejenom, že skvěle rozumí svému oboru, ale na školení hlavně umí své znalosti předat! Za dva dny jsem se dozvěděl tolik informací, že z toho budu čerpat dlouhé měsíce, nejspíše i roky. Školení všem doporučuji!“

, HP TRONIC

„Někdy stojí celá přednáška za jeden 'aha' moment... S Honzovou master class jsem zažíval tyto aha momenty každých patnáct minut. Změnilo to můj přístup k website trackingu. Projdete všechno - teorii a širší kontext, strukturování, implementaci a využívání dat. Tímhle školením mi vše zapadlo dohromady. Honza navíc velmi výrazně upravoval přednášku našim požadavkům. To, že jde o dvoudenní školení má určitě svůj smysl. Naprosto doporučuji. Připravte se, že to bude intenzivní.“

„Předtím, než jsem šla na toto školení, absolvovala jsem 3 konzultace k nastavení GA4 a ze všech jsem byla zklamaná. Trochu jsem se bála, jak to bude vypadat, ale mnohonásobně to předčilo má očekávání. Všechny informace byly vysvětlené, zasazené do kontextu, ukázané prakticky. Všemu jsem porozuměla a rovnou i nastavila. Všem rozhodně doporučuji.“

„Super školení a super školitel. :) Velmi dobře se nasávají informace od lidí, kteří jsou nadšení a zapálení pro svoje téma a to David rozhodně je. Mile mě překvapilo, jak moc se dá ve finále kouzlit i v rámci MAXky, která se tváří tak "automaticky".“

, LACASPORT

„Lukáš nám předal nejen odborné znalosti, ale také vyprávěl super příběhy přímo z praxe. Díky tomu si dokázal udržet pozornost i těch celých 5 hodin. Díky za to :)“

, GETBERG Real Estate Group

„Absolutně legendární školení od Honzy Tichého Google Analytics 4 Masterclass. Školení vám dá úplně všechno - informace, teorii, širší kontext a praxi. Honza je navíc skvělý školitel, takže to celé má hlavu a patu a vše se dá jednoduše pochopit. Rozhodně nejlepší školení, na kterém jsem kdy byl (a že jich už "pár" bylo). Doporučuji všem - analytikům, vývojářům, markeťákům. Nebudete litovat.“

, Freelancer

„Se školením v Taste Academy jsem byla velice spokojená! Klárka i Tomáš byli od začátku velice pozitivní a atmosféra školení byla úžasná. Oba dva nám dokázali před vše potřebné, moc si cením i jejich odpovědí na všechny otázky, které byly na školení položeny. Ze školení si odnáším hodně nových informací co se týče reklam a strategie, také jsem získala hodně inspirace jak s firemním TikTokem naložit, aby byl úspěšný. Děkuju Klárce i Tomášovi, za skvělé 3 dny školení. Ráda se zúčastním dalších.“

, Mark Distri

„Naprosto doporučuji školení Honzy o GA4. Dokáže komplexní logiku rozebrat a popsat velmi přehledně. Příklady s "bublinkami" a "trubkami" mi pomohli lépe se zorientovat a přemýšlet nad strukturou jinak. Navíc má přístup k beta verzím a dalším zatím skrytým materiálům, což je u nedokončeného a často měnícího se produktu velkou výhodou.“

„Honza Tichý je borec :-) Má to parádně zmáknutý, je velmi empatický a supr odpovídá. Určitě to byl jeden z nej workshopů, jaký jsem kdy absolvoval.“

, Palmknihy

„Intenzivní a stálo to za to. Odnesl jsem si hromadu podkladů a nápadů pro budoucí práci. Bylo fajn vidět jak problematiku řeší nad rámec dokumentace, použitelným a lidským přístupem.“

, RTB House

„Musím říct, že celodenní školení s názvem "Posuňte svou datovou analýzu za hranice Excelu" je naprostá bomba! Pokud jste weboví analytici, kteří se věnují převážně implementacím, a rádi byste se posunuli v tvorbě reportů, jejich vyhodnocování apod., tak je Přemkovo školení must have. Naučíte se, nebo si zopakujete, základy statistiky, SQL nebo jednoduché operace v Rku. Co ale za mě byla ta nejlepší část školení, to byla Keboola. Přemek nám ukázal kompletní přehled toho, jak pomocí Kebooly z různých systémů data získat, upravit, konsolidovat a do jiných systémů je exportovat. Od té chvíle už nikdy nechci nastavovat reporty v Looker Studiu jinak, než za pomocí Kebooly :)) Takže pokud využíváte k reportingu Looker Studio nebo jiný podobný nástroj a chcete svou práci maximálně zefektivnit, určitě se přihlaste na některý z dalších termínů školení.“

„Školení GA4 s Honzou Jan Tichý Taste fakt pecka!! Samozřejmě, super praktické informace aplikovatelné do praxe, ale hlavně to byla neskutečná zábava. :D :D Až mi někdo řekne, že analytika je nudná ... tak už vím, kam ho poslat. :D PS: Ano, i atribuční model se dá podat jasně, srozumitelně a s humorem. 👍“

„Školení na PMax bylo super. Rozhodně jsem neměl čas se nudit. Školení bylo zajímavé a mělo spád. Díky moc“

, maveb. media

„Děkuji moc za úžasné a zajímavé školení, které 100% splnilo moje očekávání. Po školení mám spoustu nápadů, které doufám také uvidíte na TikToku.“

, Smarty CZ

„Školení můžu naprosto všemi 10 doporučit každému, kdo se chce pustit do vod TikTokových videí. Školení dá naprosto vše, co do začátku potřebujete. Od založení profilu až po nastavení placené reklamy. Včetně všech praktických rad a tipů, jak docílit toho, aby z toho nebyl fu*k up ale trend. Skvělí školitelé, kteří ví, o čem mluví. Hodnotím: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️“

, Addict Agency

„Klárka a Tom byli boží. Obsah prezentace byl velmi kvalitní a profesionální, ale zároveň moc hezky a srozumitelně podaný. Školení bych doporučila všem, kdo by se rád orientoval v oblasti sociálních sítí.“

, RVLT Digital

„Školení GA4 je naprosto skvělé! Honza Tichý je odborník, který umí analytiku naučit i online a navíc v přátelské atmosféře. Dozvěděla jsem se spoustu praktických věcí, vytvořila si spousty custom reportů a konečně mohu využívat i GA4 na maximum.“

, Dovychovat

„Moc díky za to školení. Zjistil jsem několik věcí a měl pár A-HA momentů, ale hlavně mi to převrátilo komplet pocity z GA4. Obrátil jste mě na novou analytickou víru nového století. Díky, Honzo!“

, Collabim

„Nedávno som mal možnosť zúčastniť sa školenia od academy.taste.cz “Posuňte svou datovou analýzu za hranice Excel”. Toto školenie mi doplnilo posledné kúsky skladačky k tomu, aby som úspešne dokončil kurz IBM Data Science. Veľká časť kurzu bola zameraná na Machine Learning. Čo bola pre mňa nepreskúmaná oblasť, ktorej som sa trochu obával. Ale vďaka prvým modelom som začal chápať matematiku, ktorá sa deje na pozadí a obavy vystriedali nadšenie. Aj toto svedčí o kvalitách Přemka Horáčka, ktorý za jeden deň stihol vysvetliť problematiku dát a poskytnúť riešenia či už pre špecialistov, ktorí s dátami pracujú alebo firmy, ktoré dáta potrebuje spracovávať. Preto určite odporúčam všetkým, ktorých dáta zaujímajú, trápia alebo lákajú.“

, oh my DOT

„Školením provázel Jakub Mencl, který má můj hluboký obdiv za velice aktivní a téměř nepřerušovaný přednes po celý čas školení. Jakub nám pro začátek představil několik příkladů ze své praxe, s nimiž později pracoval v rámci prezentovaného tématu. Jelikož bylo školení zaměřeno na SEO pro e-shopy, více než polovinu účastníků tvořili majitelé e-shopů. Jakub tedy značné množství teorie ukázal v praxi právě na e-shopech účastníků. Každý se poté mohl doma vrhnout na úpravy závadných faktorů, které Jakub na stránkách identifikoval. Ačkoliv se zpočátku zdálo, že školení bude zaměřeno spíše na začátečníky, později se pod těmito základy začala rodit spletitá síť SEO faktorů, kterou Jakub postupně rozplétal. Školení bych tudíž mohl vřele doporučit jak začátečníkům, které Jakub do oboru dokáže přirozeně uvést, tak i pokročilým SEařům, kteří zase ocení cenné tipy a rady.“

, Collabim

„Dozvedel som sa, ako sa SEO pre e-shopy líši od optimalizácie bežných webov a tiež ako na analýzu kľúčových slov. Zoznámil som sa s nástrojmi a rozšíreniami do chrómu, ktoré nám uľahčia prácu. Získal som tipy a vychytávky pre obsahové, technické SEO a autoritu webu. Určite si tam svoje nájdu začiatočníci, ale aj pokročilí.“

„Celých 8 hodin bylo nabitých informacemi, které pokrývaly všechny důležité aspekty SEO, takže i začátečníci budou po tomto „nachytření“ schopni úspěšně optimalizovat svůj e-shop a porazit tak své konkurenty. Pokud s e-shopem či SEO teprve začínáte, dozvíte se zde vše potřebné, co k úspěšné optimalizaci potřebujete. Školení Taste SEO pro e-shopy vám však má hodně co nabídnout i v případě, že se již optimalizaci pro vyhledávače nějakou dobu věnujete.“

, SEO Consult

„Školení pod vedením zkušeného specialisty Jakuba Mencla probíhalo ve svižném tempu, v uvolněné atmosféře a bylo nabité množstvím informací nejen pro začátečníky. Kromě majitelů e-shopů si na své přišli i manažeři, zkušení marketéři, SEO a PPC specialisté. Přestože se školení prezentuje jako „úvod do SEO“, u základů jsme rozhodně nezůstali. Myslím, že Jakub dokonce na místě upravil samotný obsah školení tak, aby byl atraktivní jak pro majitele e-shopů, tak i pro ostřílenější SEO specialisty. Na začátku jsme probrali základní pojmy SEO a specifika pro weby e-commerce a postupně jsme se zaměřili na tři oblasti: technické SEO, obsahové SEO a webové autority.“

, PeckaDesign

„Školení v podání zkušeného specialisty Jakuba Mencla bylo nabité užitečnými informacemi a spoustu příkladů z praxe. I z pohledu ostříleného markeťáka, co už nějaké SEO znalosti má, jsem se dozvěděla pár důležitých informací a hlavně nahlédla i do konkrétních problémů, se kterými se e-shopy často potýkají.“

, Marketing Miner

„Školení mě tak nadchlo! Po roce a půl jsem se konečně podíval do Kebooly, dokopal se k založení vlastního projektu a už tam pracuji s prvními daty. Školení se mi naprosto trefili do aktuálního rozpoložení - mám dost zdrojů dat a nápady na dashboardy, které nám v nanoSPACE s.r.o. ulehčí práci a pomůžou lépe se rozhodovat - ale do teď jsem úplně nevěděl, jak pořádně na to. BigQuery, Keboola a PowerBI pro mě byly sexy názvy a systémy, které při nejlepším spravuje někdo pro mě, ale já do nich nevidím ani nerozumím. Po školení už jo. 🙂 Z pozice manažera díky školení 1) více rozumím práci, kterou pro nás dělají datoví analytici 2) umím lépe připravit zadání na zpracování dat 3) umím základy programování v SQL a Rku, takže si nad daty z našeho datového skladu poskládám něco už i sám. Takže ještě jednou díky Přemku za parádní školení 😅“

, nanoSPACE s.r.o.

„Práce s daty - všude o ní slyšíte, ale kdo z vás reálně s daty pracuje jen tak, že se podívá jednou měsíčně na souhrn výsledků, které mu někdo dá. Tak to vidím aspoň já z pozice, kdy nejsem datový analytik. Všude o tom slyším, ale realita je někde jinde… Přesto si myslím, že by nás data měla víc zajímat, než si myslíme. Ať už pracujete v marketingu nebo máte jakoukoliv firmu. Už nějakou dobu se učím s daty víc pracovat. Jasně máme tu Google Analytics, Data Studio a známé Excel tabulky a tím to končí. Přesto, i když není můj sen být data master, chci jim prostě jen rozumět, mít je na jednom místě, tak jak je potřebuju. Hledáte-li něco podobného, tak vám doporučuji školení Posuňte svou datovou analýzu za hranice Excel od Přemka Horáčka z Taste. Je to školení pro všechny, co chtějí někde začít a nevědí jak na to, nebo už začali a chtějí si ověřit znalosti. Keboola, R + R Studio, Power BI, Google BigQuery - na to vše se podíváte a věřte, celý den bude náročný, ale stát za to.“

, INAGO

„Školení "Performance Max od A do Z" opravdu dostálo svému názvu, téma jsme probrali velmi podrobně a do hloubky. Ze školení jsem si odnesla spoustu zajímavých tipů a triků ke tvorbě a správě PMax kampaní, takže perfektně splnilo má očekávání. Díky!“

, Agentura Foxy.cz

„Školenie bola výborná skratka - nemusela som študovať návody. Za 4 hodiny som sa dozvedela podstatné informácie, získala užitočné tipy aj to, čoho sa vyvarovať pri nastavovaní Performance Max. Naviac súčasťou školenia bolo aj info o dôležitých novinkách v Google Ads. Ďakujem.“

, WEBY GROUP

„Před pár dny jsem se spolu s mými kolegy zúčastnil Google Analytics 4 Masterclass Jana Tichého. Prošli jsme GA4, GTM a BigQuery a bylo to perfektní. I když už toho vím poměrně hodně, vždy se objeví něco nového, kvůli čemu se zase cítím hloupý. :D Zvlášť když tyto nástroje poskytují poměrně velkou svobodu. Každý s nimi pracuje po svém a je skvělé vidět a slyšet přístupy ostatních, protože to je jediný způsob, jak nezůstat ve své bublině. Zároveň se v produktech Google také někdy vyskytují náhodné události, kdy očekáváte, že něco bude fungovat, ale opak je pravdou. Je tedy dobré tyto náhody znát - člověk si ušetří spoustu času.“

, Purple Technology

„Školení je dle mého určeno těm, kteří o SEO mají určité povědomí, znají jeho základní principy fungování a podstatu. Není to pro velmi pokročilé SEO specialisty ani pro úplné amatéry. Lektor se snaží účastníky primárně seznámit s celou filozofií SEO a naučit účastníky, jak nad SEO komplexně přemýšlet. V rámci školení se prochází nejčastější chyby, se kterými se lze v reálu setkat, a zároveň se na konkrétních případech ukazuje, jak se chyb vyvarovat. Reálně si myslím, že fakt přímo na školení nebo vzápětí po školení je možné vyladit konkrétní nedostatky na webu.“

„Kurz byl naprosto skvělý. Honza vše velmi srozumitelně vysvětluje, takže si to člověk dokáže velmi dobře představit a promítnout do své práce.“

, Wolters Kluwer ČR

„Pokud se potřebujete orientovat v GA, tak rozhodně absolvujte školení s Honzou. Honza je jedním z nejlepších lektorů v Čechách. Jeho školení je strukturované, nechybí praktické ukázky, i když mu nemůžete poskytnout vlastní data, a dokáže srozumitelně objasnit všechny vaše zvídavé dotazy, i když může být občas vaše interpretace dotazu krkolomná. Rozhodně doporučujeme se na školení připravit. Základní kurz k GA, který má Honza připravený online je skvělý a můžete se k němu vracet, dobré je si také sepsat dotazy k vašim projektům a datům, se kterými pracujete. Školení jsme absolvovali celá agentura, takže zkušenosti s GA byly na různých úrovních, nicméně to bylo přínosné opravdu pro každého a dokázali jsme zahrnout analýzu dat z GA do našich projektů nehledě na velikost projektu. Ve školení s Honzou rozhodně plánujeme pokračovat, abychom si udrželi a prohloubili naše znalosti. Je to jedno z mála školení, na kterém jsme se všichni shodli, že bylo efektivní a přínosné. Ještě jednou díky, Honzo.“

, agentura doblogoo

„Honza je špičkový odborník a zároveň dokáže znalosti přehledně a zajímavě předat. Pokud chcete udělat první krok ze základního přehledu směrem k pokročilému pochopení Google Analytics, jste na tomhle školení správně.“

„Školení o GA pro fajnšmekry bylo takovou cestou do útrob nástroje a to nejen pro techniky. Pochopíte, jak vypadá architektura Analytics, jak proč se chovají tak či onak, podíváte se na podrobněji na eventy, dimenze, automatizace plnění daty i jejich následné zpracovávání. Pokud jste zvědavec, analytik anebo programátor, je to školení jako stvořené pro vás. Díky moc, konečně vidím pořádně i za ty snippety, které po mně chtějí klienti nasazovat.“

, Kybernaut

„Školení o Google Analytics bylo jedním slovem super. Nabité informacemi, dobře strukturované a postavené na reálných příkladech, kde bylo možné jít do hloubky. Dozvíte se hlavně i jak o datech přemýšlet a co tam (ne)můžete hledat. Získala jsem nadhled, který využiji při řešení problémů svých klientů a v neposlední řadě i školení, které můžu s klidným svědomím doporučit.“

, Kybernaut

„Školení Google Analytics naprosto perfektní, domnívám se, že na trhu neexistuje lepší školení. Jan Tichý je skuteční odborník. Jeho výklad je srozumitelný, a je skutečně vidět, že problematice rozumí. Všem doporučuji. Moc děkuji.“

„Školení bylo super. Nešel jsem na něj jako úplný GA zelenáč, takže jsem se bál, jestli se opravdu dozvím něco speciálního, ale dostal jsem spoustu nových, užitečných informací. Mnoho izolovaných znalostí se mi propojilo a např. pokud jde o atribuci, tak mi bylo potvrzeno, že ji chápu správně z toho, co jsem si sám načetl. Z toho jsem měl radost. Další poznámky a úvahy mi poskytly náhled do analytického uvažování. Chtěl bych se tomu jednou (možná dřív než později) věnovat. Momentálně nasazuju kampaně v Business Manageru, Adformu a DV360 a do Google Analytics a Adobe Analytics se koukám jen z pohledu, řekněme, programatického tradera - čili, když to zjednoduším "traffic, mikrokonverze, makrokonverze a zapsat někam do Excelu nebo Google Sheets a je to". Tomáš mi rozšířil obzory dál, za což mu děkuju. Je vidět, že jste v Tastu fakt profíci!“

, Martin Voříšek

„Školení bylo super, Tomáš je moc milý, velmi ochotně odpovídal i na konkrétní dotazy týkající se našich byznysů (typu. "já tam u nás vidím něco divného"). GA jsme prošli od A do Z, všechny sekce, většinu reportů včetně úvodního nastavení, takže pro začátečníky opravdu skvělé. I když pro mě před školením byly GA velmi nepřehledné a vlastně jsem se v nich vůbec neorientovala, po školení mám pocit, že chápu princip, na jakém fungují, a že si na pár kliknutí vyhledám vše, co potřebuji. Ze školení jsem si odnesla i praktické tipy stran toho, co bychom měli zlepšit v nastavení našeho účtu. Velmi si cením toho, že to Tomáš podal naprosto pochopitelně i pro laika.“

, ZONER software, a.s.

„Školení "Budujte svou firemní značku s lidmi a pro lidi" od Lovebrandu bylo jedno z nejlepších, které jsem absolvoval. Skvělá prezentace od odborníků v oboru, profesionálně připravené materiály (které jsou navíc i po několika měsících stále dostupné online i s odkazy na další zdroje a články), spousta nových znalostí předaných příjemnou a hravou formou, kdy jsme si mohli vše rovnou vyzkoušet na příkladu vlastní značky. Pokud tápete s identitou své značky, mohu Lovebrand jenom doporučit, budete v dobrých rukách!“

, SatoshiLabs

„Školení bylo naprosto perfektní pro každého, kdo není úplný geek, ale zároveň zná od "každého trochu" (regulární výrazy, scripty atd.). Tady si to pak mohl dát všechno dohromady a dozvědět se, jak v praxi využít různé postupy a nastavení. Díky Honzo!“

, Ing. Viktor Janouch, Ph.D.

„Individuální školení Google Analytics naše očekávání rozhodně splnilo, kolegové byli víc než spokojeni. Jsem ráda, že jsem na vás v moři Google odkazů natrefila.“

, O2 Czech Republic a.s.

„Školení Google Analytics od Honzy Tichého, považuji za jedno z nejlepších školení v oblasti e-commerce, které jsem zatím absolvoval. Během osmi hodin účastník získá velice ucelený přehled o možnostech využití Google Analytics pro všechny relevantní druhy měření webu. Výklad je podán velice srozumitelně a přehledně. Tento kurz určitě rád dále doporučím.“

, HERADA s.r.o

„Školení bylo velmi dobře připravené, a bylo znát, že pan Samec má s danou problematikou zkušenosti a uměl nám je dobře předat. Velmi oceňuji, že se dobře vyrovnal i s rozdílnou vstupní úrovní znalosti jednotlivých účastníků a dobře použil individuální přístup tam, kde to bylo potřeba. Tím, že nám ukázal i teorii za běžnými činnostmi, se nám odkryli řešení na mnoho chyb se kterými jsme si dříve nevěděli rady. Mile rád školení od pana Samce dále doporučím.“

, MONET +, a.s.

„Po absolvování školení GA, které mi otevřelo dveře k lepšímu porozumění chování uživatelů – které je nezbytné pro UX – jsem musel zjistit jaký přínos bude mít školení pro fajnšmekry 🧐 Opět úžasný lektor, který rozumí GAčkům jako málo kdo a hromada best practices. Perfektní školení, které budu doporučovat všude, kde projdu 😊Díky! 👍🏻“

, UX designer

„Školení Google Analytics se mi moc líbilo. Perfektní organizace stran Medio Akademie jako takové a naprosto skvělé podání látky lektorem... co víc si přát? Školení Honzy Tichého není jen vysvětlením, jak systém GA funguje, ale hlavně pochopením, jak daná data chápat. Jak je číst a na co se systému ptát. Co je důležité a co ne... A to je právě to, co způsobí, že po skončení školení odcházíte se spoustou nových informací, desítkami poznámek a několika listy poznámek TO DO:-)“

, Optiscont s.r.o.

„Školení GA Honzy Tichého je intenzivním vnořením se do tajů a zákoutí analytiky, interpretace výsledků a vysvětlení, jak chápat analyzovaná data a dále nad nimi přemýšlet. Honza jako lektor umí aktivně předat obsáhlé množství informací srozumitelně a bez ztráty pozornosti. Mohu jenom doporučit všem, kteří to s GA myslí opravdu vážně.“

, Bagno.cz

„Školení je zaměřené spíše na práci s Google Analytics, interpretaci dat, hledání signálů atd. Pokud se chcete naučit technické záležitosti jako jsou možnosti implementace měřícího kódu, tak to se zde nedozvíte. Honza Tichý je skvělý řečník a vše co říká, je velmi srozumitelné, jeho školení je tedy zárukou toho, že si odnesete co možná nejvíce praktických informací.“

, https://blog.aw-dev.cz/skoleni-google-analytics/

„Absolvovala jsem Honzovo kurz o Google Analytics s tím, že jdu v zásadě na jistotu. A má očekávání se naprosto naplnila. Honza patří mezi přední české experty a skvělý lektor. O tématu mluví uvolněně, srozumitelně a se sebejistotou lidí, které baví jejich práce a mají s ní bezkonkurenční zkušenosti. Udržel moji pozornost celý den, dozvěděla jsem se spoustu důležitých informací i praktických triků. Pokud někdy budu potřebovat někoho na analytiku, vím, kam půjdu.“

„Na doporučení jsem absolvoval celodenní školení na Google Analytics pod vedením neuvěřitelně naskillovaného, pokorného a profesionálního analytika Honzy Tichého...“

, UX designer

„Prezentace a schopnost předávat znalosti je jednou z předností Honzy Tichého, což dokázal i na školení, které jsem absolvoval. Školení Google Analytics bych doporučil každému, kdo se pohybuje v online marketingu nebo vývoji. Je to nutné minimum, bez kterého se neobejdete. Projdete základy nastavení, reporty, interpretaci a mnoho dalšího. Určitě navštívím pokročilou variantu pro fajnšmekry.“

, AW-dev

„Influencerem může být známá bloggerka, youtuberka nebo i vlivná osobnost marketingu. S influencery se vyplatí spolupracovat už proto, že jim zákazníci věří mnohem více než obyčejné reklamě. A pokud zvažujete spojit síly s někým významným, ať už máte e-shop s módou, marketingovou agenturu nebo restauraci, doporučuji navštívit tento workshop. Teoretická část je bohatě doplněná ukázkami z praxe a navíc si vše od vyhledání a oslovení influencera vyzkoušíte na místě formou workshopu. Mou jedinou výtkou je zaměření primárně na lifestyle a módu. Klidně bych workshop prodloužil a rozšířil o další oblasti.“

, www.marekhnatek.cz

„Pusťte se do influencer marketingu, jak na něj? Zajímalo mě, jestli můžu propojit linkbuilding a influencer marketing v praxi. Určitě můžu. Chce to jen najít ty správné lidi. Vyzkoušeli jsme si, jak vypadá dobré a špatné oslovení influencera. Adéla s Dominiku nás na konci provedly úspěšnými i méně úspěšnými kampaněmi, které vznikly na základě spolupráce s influencery. Kdo chcete děvčata vidět a slyšet, běžte na školení v lednu 2018.“

, www.ladyvirtual.cz

„O Rku jsem slyšel již před lety a lákalo mně začít používat vychytané balíčky na různé výpočty. R se hodí na jakákoliv data, od SEO, GA, PPC, finance. Na různé věci má konektory a předpřipravená řešení. Měl jsem představu, že když půjdu na školení od Přemka Horáčka z Média – Taste, tak budu schopen tyto balíčky používat. A stalo se.“

„Školení Úvod do jazyka R od Přemka z Medio bylo super. Krásně vysvětleno i pro laiky. Pro eshopaře je tento nástroj naprosto super už jen kvůli RFM analýze. Takových dat, kolik se dá zjistit a za poměrně krátký čas. Pro SEO jsem zatím žádné využití nenašel, ale určitě tam bude.“

, netpromotion group s.r.o.

„Měl jsem pocit, že jsem byl na školení, které mi otevřelo nové obzory. Pocit báječného dobrodružství ve mě zůstal a jsem jednoznačně namotivovaný s R věci zkoušet. Největším přínosem pro mě byla ukázka, jak řešit RFM analýzu právě v R. Přemek Horáček z Media na to skvěle navazuje a to hlavně proto, že je skvělý lektor, který i složité věci dokáže vysvětlovat jednoduše.“

„Školení Efektivní verzování s Gitem splnilo na 100% naše očekávání, školitel Jindra perfektně ovládá to, co školí.“

, Datalite, spol. s r.o.

„Děkuji za skvělé školení GA! Byla jsem nad očekávání spokojená a až jsem se divila, že mě školení celou dobu bavilo a nedostavovala se ani únava. Protože pracuji na komunitním webu, jsem zvyklá, že často na různých školeních slyším o e-shopech, přestože se mě netýkají. Proto děkuji školiteli, že se snažil brát ohledy i na mě, přestože většina účastníků se zajímala právě o transakce a konverze v GA. Bohužel ale sekce Chování, která je pro mě asi hlavní předmět analýz, vyšla až nakonec, tudíž jsme ji projeli rychleji a já už tolik nestíhala (jednak jsem byla už unavenější a jednak to bylo opravdu rychlejší tempo). Ještě jednou děkuji za bezchybnou organizaci a nadšeného školitele!“

, MAFRA, a.s.

„Obě lektorky se aktivně tomuto tématu věnují a šlo vidět, že mají zkušenosti a přehled (hlavně v oblastech módy, jídla a životního stylu). Dominika je navíc bloggerka a Instagramistka a spolupracuje na kampaních i z druhé strany. Super byly hlavně části, kdy jsme jako účastníci byli aktivně zapojení — měli jsme za úkol si vymyslet vlastní kampaň, vybrat influencery a napsat otevírací e-mail.“

, RobertNemec.com

„Ještě jednou děkuju za dnešní skvělý workshop. Holky mi předaly hned několik rad, na které je dobré myslet, pokud se rozhodnete pro propagaci své značky využít feed influencera. Je nutné si uvědomit, že jde spíše o doplňkový marketingový nástroj jinak funkčního marketingového mixu, ale pokud si v tomhle směru nejste jistí v kramflecích, školení pro vás bude opravdu přínosné.“

, igloonet

„Workshop Influencer Marketing splnil moje očekávání. Uvědomil jsem si, jakou mají influenceři sílu a přímý vliv na podporu značky nebo prodej produktu, který prezentují. S tím, co jsem se na školení dozvěděl, bych si bez problému troufl naplánovat nějakou menší kampaň s influencery.“

„Workshop Influencer marketing byl velmi zajímavý a poutavě připravený. Už v jeho průběhu jsem byla rozhodnuta některé myšlenky a nápady realizovat v praxi a obohatit naší marketingovou komunikaci o využití dalšího nástroje: influencer marketingu. V Sunu vědí, čím své klienty nadchnout, rozumí on-line světu, znají trendy a mají skvělé nápady. Vědí, že influenceři umí přesně zasáhnout cílovou skupinu, správnou formou ji oslovit. V Sunu vědí, že přesně toto potřebujeme!“

, Bolton Czechia

„S workshopem Influencer marketing jsem byla velice spokojená. Dozvěděla jsem se tam spoustu nových věcí. Vše bylo navíc zajímavě podáno. Příklady, které jsme řešili na místě, přispěly k pochopení daného tématu.“

, ADC Blackfire

„Workshop Influencer marketing se mi moc líbil. Byl pro mě velkým přínosem a značka začala s influencery také ihned spolupracovat. Atmosféra byla uvolněné, každý měl prostor pro dotazy a přednášení bylo velmi jasné a srozumitelné.“

, Tosca Blue

„Školenie Google Analytics bolo super, určite môžem zhodnotiť, že som z neho odchádzala oveľa múdrejšia. :) Honza detailne rozobral, na čo je potrebné sa v Analytics sústrediť a dozvedela som sa o rôznych metódach merania, ktoré som dovtedy ako samouk nepoznala. Rozšírilo mi to obzory a určite toto školenie odporúčam.“

, Spotibo.com

„Nejpřínosnější pro mne bylo to, že školení na Google Analytics s panem Tichým bylo komplexní. Extra bych ocenil provázanost s reálnými příklady. Naučil jsem se přesně ty věci, které mohu používat na denní bázi. Z mého pohledu mohu doporučit všem, kteří potřebují kontrolovat práci agentur (PPC, SEO, Affiliate, bloggerů atd...).“

, TRENÝRKÁRNA.CZ

„V Medio Akademii jsem absolvoval už dvě pokročilá školení: GA pro fajnšmekry s Honzou Tichým a GTM pro fajnšmekry s André Hellerem. Oba školitele považuji za českou špičku v oboru, čemuž odpovídalo i školení. Znalosti a zkušenosti lektorů byly znát po celou dobu a díky tomu jsme se dozvěděli mnoho nových informací. Obě školení byla obohacující a odcházel jsem z nich velmi spokojený.“

, In creative

„V Medio Akademii jsem absolvoval už dvě pokročilá školení: GA pro fajnšmekry s Honzou Tichým a GTM pro fajnšmekry s André Hellerem. Oba školitele považuji za českou špičku v oboru, čemuž odpovídalo i školení. Znalosti a zkušenosti lektorů byly znát po celou dobu a díky tomu jsme se dozvěděli mnoho nových informací. Obě školení byla obohacující a odcházel jsem z nich velmi spokojený.“

, In creative

„Za poslední dva roky jsem absolvoval asi 12 školení, ale ta od Honzy Tichého pro mne byla výrazně nejpřínosnější. S Google Analytics pracuji několik let, ale až před časem jsem začal intenzivněji optimalizovat kampaně pro e-shopy, vytvářet produktové PPC kampaně a zaměřovat se i na kampaně ve srovnávačích. Jejich vyhodnocení a optimalizace je bez kvalitní práce s analytikou skoro neřešitelná. Mnoho bezesných nocí jsem se snažil pochopit a najít informace, jak to vlastně funguje a proč jsou čísla napříč systémy ve většině případů tak rozdílná. Na Honzových školeních jsem dostal odpovědi na 90 % svých otázek, aniž bych se ptal. Pokud chce někdo opravdu s analytikou kvalitně pracovat a mít základní přehled, tak ho profesionální, pohodová a přehledná prezentace Honzy Tichého posune úplně na jinou úroveň.“

, BEST FOR NET

„Za poslední dva roky jsem absolvoval asi 12 školení, ale ta od Honzy Tichého pro mne byla výrazně nejpřínosnější. S Google Analytics pracuji několik let, ale až před časem jsem začal intenzivněji optimalizovat kampaně pro e-shopy, vytvářet produktové PPC kampaně a zaměřovat se i na kampaně ve srovnávačích. Jejich vyhodnocení a optimalizace je bez kvalitní práce s analytikou skoro neřešitelná. Mnoho bezesných nocí jsem se snažil pochopit a najít informace, jak to vlastně funguje a proč jsou čísla napříč systémy ve většině případů tak rozdílná. Na Honzových školeních jsem dostal odpovědi na 90 % svých otázek, aniž bych se ptal. Pokud chce někdo opravdu s analytikou kvalitně pracovat a mít základní přehled, tak ho profesionální, pohodová a přehledná prezentace Honzy Tichého posune úplně na jinou úroveň.“

, BEST FOR NET

„Školení bylo super, moc mě to bavilo, Honza je výborný řečník, který se dobře poslouchá. Možná ne vše budu schopná přenést do praxe, ale určitě to pomohlo k všeobecnému pohledu na data a jak si jejich význam vykládat, hledat mezi nimi souvislosti. Ještě jednou díky!“

, Pears Health Cyber, s.r.o.

„Jsem ráda, že jsem se mohla zúčastnit, a děkuji za velmi zajímavý kurz! Celkově se mi líbilo, jak bylo školení zorganizované, téma bylo srozumitelně vysvětlené s dobrými praktickými příklady - vše důležité pohromadě.“

, Etnetera a.s.

„Školení bylo super, Honza umí povídat strukturovaně, věcně a přitom zábavně. Vedle technické hloubky má povídání také rozměr použitelný pro podnikatele. Na rozdíl od jiných školení mi pozornost vydržela až do konce. A to mluví za vše. Rád doporučuji všem.“

, Zážitky.cz s.r.o.

„Školení od Honzy na Google Analytics je velice dobré. Jako amatér samouk musím uznat, že kdybych školení absolvoval dříve, vyvaroval bych se poznávaní některých slepých uliček v podobě nedůležitých metrik. Oceňuji vysvětlení metodiky, vypíchnutí podstatných a důležitých částí GA. Věřím, že díky školení jsem pochopil jak a co sledovat a že tyto zásadní informace budu moci i správně interpretovat. I když ne každá černá koule je bílý kvádr.“

, www.cleverity.cz

„Na školení Google Analytics zaznělo několik věcí, o kterých jsem nevěděl, nebo se kterými jsem si nebyl jistý. Co se týče informací, bylo pro mne na hranici cena/výkon, protože přece jen se v oboru pohybuju už nějaký ten pátek a spoustu věcí jsem znal. Přesto mi spoustu dalo. A pro lidi, kteří s analytikou začínají, to bude pravý poklad.“

, SEO konzultant

„Tento podzim jsem absolvoval opravdu hodně skolení, ale to včerejší - GTM pro fajnšmekry od Andrého Hellera považuji za top.“

, Karel Rujzl

„Kdo to myslíte s GTM vážně, běžte na školení pro fajnšmekry od Andrého Hellera, je to nářez.“

, SportObchod.cz s.r.o.

„Školení určitě můžu doporučit uživatelům, kteří s e-mailingem teprve začínají a chtějí se dozvědět více o jeho využití pro obchodní účely.“

, ZTRÁTA-ČASU

„Roman nás naučil od nastavení účtu, sdílení přístupů, přes kopírování kontaktů až po pokročilé vytváření kampaní. Naučila jsem se, jak si sama obsluhovat vlastní rozesílku e-mailů, jak si mohu přímo v MailChimpu vytvořit obsah mého newsletteru v českém jazyce. Roman dostával i spoustu dotazů, na které vždy dokázal reagovat. Mé dotazy byly banálnějšího charakteru, ale nenabyla jsem dojmu, že by se nad tím někdo pozastavoval.“

, TAMARKI

„Roman má rozsáhlé znalosti i příjemné vystupování. Díky tomu je celé školení příjemný zážitek. Často jsem se ptal, protože mě zajímají různé detaily a potěšilo mě, že Roman vždy dokázal reagovat. Školení je podle mě vhodné pro ty, kteří vědí, že e-mail marketing je nástroj, který jim pomůže a potřebují nějak začít. Po absolvování školení pravděpodobně získáte dostatek informací, abyste si mohli začít řešit svoje kampaně a nebyli ztraceni.“

, AW-dev

„S Michalem Janíkem spolupracujeme na rozvoji našeho webu a rozvoji našich marketingových aktivit, Michal Janík je pro nás velmi přínosným konzultantem a partnerem pro online marketing.“

, Nákupní galerie Nej-ceny.cz

„Spolupráce na poli marketingu je pro nás velmi přínosná. Osobní a odoborný přístup a kvalitní výsledky jsou dobrou vidinou na budoucí spolupráci.“

, Nákupní galerie Noto.cz

„S průběhem školení jsem velice spokojen, nové informace teď musím nějak vstřebat a postupně je uvést do praxe. Jako velký přínos beru také to, že jsem měl možnost setkat se s ostatními účastníky, kteří se v tomto oboru internetového podnikání pohybují déle než já.“

„Chtěla bych Vám poděkovat za včerejší super školení ke Google Analytics. Bylo přehledné, srozumitelné a vyčerpávající (tedy co do množství informací :). Už druhý den trávím surfováním v Analytics a dokonce mě to baví!“

, dTest.cz

„Velmi oceňuji profesionální, ale zároveň velmi přátelský přístup k posluchačům. Školení bylo velmi dobře strukturované, takže všechno do sebe hezky zapadalo. Co se týče množství informací, řekl bych, že bylo až vyčerpávající. V podstatě, tak jak školení proběhlo, tak to bylo ideální.“

, Nux s.r.o.

„Profesionální přístup, názorné ukázky, konkrétní doporučení, kvalitní prezentace a hlavně člověk, který ví, o čem mluví. Školení od Medio Interactive rozhodně doporučuji.“

„Díky za možnost zúčastnit se školení, moc se mi líbilo! Především pak, že cílem je vysvětlit to nejdůležitější podrobněji a další věci nechat na lidech, až si je objeví. Všechno mi přišlo moc pěkně vysvětlené a moc se mi líbila i práce s tabulí, ze které podle mě všichni chápali všechno. Pár věcí bylo pro mě nových, inspirativních, nutných se nad nimi zamyslet - takže ještě jednou díky za dobré školení.“

„Školení na grafiku bylo fajn. Účastníci se zde dověděli hodně podrobných informací, které jsou od lektora podány záživnou a lehce vstřebatelnou formou. Co mě osobně asi nejvíce potěšilo, byly vytištěné jednotlivé slajdy, které se během celého dne probírali. Po ukončení školení si mohu i s odstupem času v klidu projít, co se probíralo a jaké jsem získal nové vědomosti.“

, freelancer

„Jestli máte o GA zájem, jděte na školení. A to Honzovo můžu s klidem doporučit většině členů webdesignerské komunity. Jeho cena by se měla rychle vrátit, protože si přestanete házet klacky pod nohy špatným pochopením, nastavením a vyhodnocováním i těch základních statistik.“

, Filosof.biz

„Školení profesionální grafiky nejen pro web je skvělý způsob, jak si zkušení weboví (nejen) grafici mohou doplnit ty méně obecné znalosti a osvěžit podceňovaná ale velmi důležitá pravidla (typografie, použitelnost a přístupnost atd.). Pod vedením Tondy Pospíšila nečekejte monotónní dril, ale spíše dobře moderovanou diskuzi mezi profesními kolegy.“

, Webdevel s.r.o.

„Díky za poutavý výklad na vašem školení. Nebudu přehánět, pokud napíši, že jsem v uplynulém roce neabsolvoval žádné školení, které by bylo na podobné profesionální úrovni. Velmi mě překvapilo množství nových informací, které jsem zde získal. Potěšila mě především hloubka výkladu, kdy jste se nebál zajít do technických detailů a současně jste zevrubně probral také tematiku PPC a SEO. Do budoucna se tak budu těšit na další setkání s vámi.“

, Baťa

„Školení grafiky od Medio Akademie vás nenaučí kouzlit ve Photohopu nebo odříkat z paměti všechny odborné termíny. Místo toho vás lektor poctivě, ale srozumitelně provede všemi zákoutími webové grafiky jako celé profese, poradí vám, jak vyřešit problémy, o kterých jste doposud ani neslyšeli a ukáže vám, jakých metod a postupů se drží zkušení profesionálové. Naučíte se grafiku vnímat v širším kontextu a získáte silnou teoretickou oporu pro další rozvoj své kariéry. Na základě vlastní nadšené zkušenosti ho proto vřele doporučuji!“

, freelancer

„Bylo to super :). Lektor mne doslova zahltil informacemi, které ještě teď vstřebávám. Mluvil jasně, k věci a je vidět, že má se školením zkušenost.“

„Absolvovali jsme školení na míru: Využítí Google Analytics v PPC. Vydrželi jsme celý den zaujatě poslouchat. Co více si lektor může přát :-) Podle mého názoru patří Honza Tichý nejen po odborné stránce, ale i coby přednášející, mezi špičku v ČR. Rádi jeho služeb znovu využijeme.“

, B2B GROUP

„Školení Google Analytics bylo pravděpodobně nejpřínosnějším školením, které jsem za poslední dobu absolvoval. Ocenil jsem, že jste nám neukazoval pouze mechaniku nástroje GA, ale nabídl i pohled pod pokličku, a to z více úhlů. Není nad to, když lekci vede zkušený profík. Více takovýchto školení!“

, RWE GasNet

„Obsah i forma školení perfektní. Čas na školení mi přišel optimální, víc už by asi nikdo nepobral.“

„Tušil jsem, že je Google Analytics mocný nástroj pro byznys. Honza mne přesvědčil, že je to super-mocný nástroj.“

, API-mashup.com

„Školení splnilo nad očekávání naše původní představy. Pan Tichý působil velice profesionálně a v relativně velice krátkém čase se pokusil zmínit vše podstatné.“

, inSPORTline.cz

„Školení profesionální grafiky nejen pro web bylo velmi poutavé, lektor podával informace velmi záživnou formou. Velice se mi líbí i možnost konzultace s lektorem a to nejen během školení, ale i po něm prostřednictvím emailu. Dozvěděl jsem se hodně zajímavých a důležitých informací, které rozhodně zužitkuji v budoucí tvorbě. Školení rozhodně doporučuji!“

, freelancer

„Školení Google Analytics od Medio Interactive jsem si nevybral náhodou. Honzu považuji za špičku v oboru. Školení a jeho obsah předčily má očekávání, odešel jsem z něj plný nových znalostí. Rozhodně doporučuji.“

, komart.cz

„Seminář Profesionální grafika mi poskytl výbornou příležitost, jak se na tento obor podívat v širších souvislostech. Výklad byl srozumitelný i pro mě jako amatéra a poskytl kromě poznatků přednášejícího i mnoho odkazů na související zdroje zajímavých informací či inspirace. Děkuju :)“

„Školení Google Analytics od Honzy Tichého byl jeden z těch přínosně strávených dní, po kterých si říkám, že bych si je rád ihned zopakoval, aby se mi to množství důležitých a přínosných informací hned nevykouřilo z hlavy.“

, Social Media Maniac

„Byl jsem velmi spokojený. Jak s organizací, obsahem, profesionalitou. Pan Tichý udělal perfektní školení, se spoustou zodpovězených dotazů. Téměř žádný ho nezaskočil, ochotně a odborně je zodpověděl. Budu velmi rád doporučovat dále!“

„Díky za školení, bylo opravdu skvělé a zcela splnilo to, co jsem od něj čekal: tedy dlouhou sérií konkrétních "tipů a triků", které se opravdu nedají vyčíst z návodů a tutorialů na webu. Zkrátka: školení mě hodně posunulo vpřed. Určitě dorazím na nějaké další.“

, novinář, fotograf, konzultant

„Dakujem velmi pekne za skolenie Google Analytics. Som velmi rad, ze som sa zucastnil. Pre mna osobne, to bolo najlepsie skolenie tohoto roka. Posunulo moje vedomosti do hlbsieho levelu a rozsirilo informacie ktore som doposial mal. Tesim sa na implementaciu ziskanych poznatkov v praxi.“

, Gulamedia

„Velké množství lidí mi toto školení vřele doporučovalo. Očekával jsem, že to bude dobré školení, ale ono bylo doslova perfektní. Nečekal jsem, že získám takový přehled v GA a ještě mnoho informací během jednoho školení. Hlavně oceňuji, že nám bylo předvedeno, jak nad daty přemýšlet. Webová analytika mě opravdu hodně zaujala. Školení bylo velice přínosné a ještě k tomu zábavné.“

„Školení Optimalizace pro zbožové vyhledávače bylo nabyté informacemi ve formátu XML a poutavé od začátku až do konce. Michal Janík se podělil o řadu cenných poznatků z oblasti současných trendů ve vyhledávačích zboží, vysvětlil rozdíly oproti klasickému SEO, a trpělivě zodpovídal všechny dotazy účastníků. K dispozici byla i tištěná verze prezentace.“

, najdou.cz

„Školení bylo jak jsem očekával od lektora na vysoké úrovni. Jak z pohledu provedení, tak odbornosti. Značně jsem si utřídil pojmy, dozvěděl se mnoho, někdy i dost překvapivých věcí. Oceňuji především velkou ochotu odpovídat na všetečné dotazy a snahu pomoci i nad rámec daného času. Už se těším na vyšší integraci GA do stránek, vlastní dimenzi Typ stránek už mám podle návodu úspěšně nasaznou. Když se člověk dozví jak na to, je to vlastně strašně snadné :-).“

, B & K Tour

„Děkuji za perfektní školení o Google Analytics. Jan Tichý odprezentoval a na příkladech ukázal, že je především důležité nad daty, výstupy a statistikami přemýšlet. Ač se nepovažuji za novice v GA, dozvěděl jsem se spoustu novinek, tipů a triků z GA. Navíc školení posloužilo jako názorná ukázka toho, že i k webové analytice se dá přistupovat zábavně! Případným zájemcům jednoznačně doporučuji.“

, Topgal

„Mockrát vám děkuji za absolvované školení Google Analytics v Medio Interactive. Ze školení jsem byla naprosto nadšená. Přednáška byla zajímavá, u všeho konkrétní příklady a spousta prostoru pro otázky nebo individuální odbočení k tématu, které zajímalo posluchače. Rozhodně budu dále doporučovat a brzy se zúčastním nějakého dalšího školení. Připomínky nemám absolutně žádné. Vše bylo perfektní.“

„Školení Google Analytics mi pomohlo moji práci dělat lépe. Honzův energetický projev je navíc zárukou toho, že se na školení není možné nudit. Děkuji.“

, Konzultant internetového marketingu

„Jeho revírem je GA a jeho tempo je vražedné. Měl jsem připravené body, na které jsem se chtěl zeptat. Odškrtával jsem si jeden za druhým a ptát jsem se nemusel. Ale uvědomil jsem si, že analytika není rutina, ale způsob myšlení. Přínosný a vynikající den, díky.“

, Webový konzultant

„Honza Tichý nám v několika hodinách naprosto rozbořil zajeté koleje používání Google Analytics a ukázal nám, jak správně uchopit a analyzovat data z nich. Školení bylo velmi přínostné, na vysoké úrovni a profesionálně zvládnuté. Rozhodně mohu doporučit.“

, Top Digital Group

„Honza Tichý mě přesvědčil, že patří k naprosté elitě v ČR, a jeho radami se určitě budeme řídit. Jako začátečník jsem zjistil, že je to rozsáhlejší a složitější problematika, než jsem myslel. Chystám se na další školení a s MEDIO jednáme o spolupráci v oblasti analýzy a SEO našeho e-shopu na prodej šátků.“

, ŠátkoMánie.cz

„Školení od Honzy Tichého mi pomohlo zrekapitulovat si Google Analytics (tedy již Universal Analytics). Myslím, že školení za nějaký čas zase ráda zopakuji. Honza se velmi dobře poslouchá a fakt té webové analytice rozumí. Doporučuji!“

, SEO konzultantka LadyVirtual.cz

„Kurz byl pro mě hodně přínosný. Odnesla jsem si z něj zejména, jak si vyfiltrovat a zobrazit data, která potřebuju, kde se co nastavuje, a hlavně dost inspirativních myšlenek k tomu, co ze získaných dat vyvodit. Honza Tichý dokáže předávat znalosti srozumitelným a zároveň zábavným způsobem, navíc na praktických příkladech. Rozhodně doporučuji.“

, Marketingová čarodejnice

„Školení od Honzy na Google Analytics je plné praxe a bez zbytečné omáčky okolo. Všechny části vysvětlí na reálných datech a nebojí se jít u jednotlivých témat opravdu do hloubky. Navíc je Honza opravdu perfektní řečník a celé školení je tak zábavné a hodně aktivní. Školení mohu doporučit všem, kteří chtějí znát své zákazníky a chtějí vědět, co na webu vůbec dělají nebo nedělají.“

„Školení bylo výborné. Ani chvíli jsem se nenudil a v podstatě mne mrzelo, že už končíme, a to jsme končili v 19:20 místo v 17:00. Ujasnil jsem si spoustu věcí ohledně objektů a hlavně Dependency Injection. Vašek Purchart vedl školení perfektně, neustále nás zatahovat do diskuze, která nám nedovolila usnout a celé školení dělala mnohem pestřejší, než kdyby to byla jen nějaká suchopárná přednáška. A hlavně, na co člověk přijde sám v rámci moderované diskuze, to si samozřejmě mnohem lépe pamatuje.“

, JSC Travel

„Zasílám poděkování za školení GA. Bylo to opravdu skvělé. Školení mělo spád od začátku do konce. Lektor p. Tichý je opravdu odborník. Nemám negativní výtku ani návrhy na změnu.“

„Na školení jsem se chystala již delší dobu, protože jsem měla několikero otázek, na které jsem stále nenacházela odpověď, protože s Google Analytics aktivně pracuji. Honza Tichý nezklamal a dokázal mi na vše patřičně odpovědět, stejně tak ukázat na konkrétních datech. Jsem moc ráda, že jsem byla na školení právě u něj. Za velmi velkou přednost považuji jeho schopnost vysvětlit jevy takovým způsobem, který pochopí i malé dítě. Proto se nemusíte obávat, že byste něčemu nerozuměli. Školení se hodí jak pro začátečníky, tak pro pokročilé. Vysvětleno je vše od principů měření, chápání reportů, vyhodnocování až po možnosti implementace Google Analytics.“

„Pokud jde o obsahovou náplň školení, byl jsem zcela spokojen. Vše bylo velmi jasně a názorně vysvětleno, opravdu nemám po této stránce co vytknout. Pochopil jsem i věci, které mi předtím nebyly zcela jasné. Školení mi opravdu pomohlo.“

, Knihcentrum.cz

„Jan Tichý nás šikovne a zaujímavo previedol celou problematikou - od vyšších úrovní (ktoré metriky su dôležité a prečo) až po tie nižšie (ako konkrétne veci nastaviť). Zároveň trpezlivo, priateľsky a detailne odpovedal na všetky otázky. Školenie Google Analytics (Universal Analytics) určite doporučujem.“

, Aerodom.sk