TikTok Bootcamp

Školení o základech TikToku a jeho využití pro značku od Kláry Loškové a Tomáše Nehasila
  • A už máte ten TikTok? Nejvyšší čas dostat na TikTok i váš brand.
  • Praktické prezenční školení.
  • Tři po sobě jdoucí večery po dvou hodinách.
  • Individuální přístup. Dva lektoři a maximálně dvanáct účastníků.

Komu je školení určeno?

Zájemcům o sociální sítě, obzvláště ty nové. Nadšencům do trendů a inovátorům. Majitelům značek a brand managerům. Kolegům z agentury, kteří se bojí vlétnout do TikToku rovnýma nohama a freelancerům.

Předpoklady pro účast

K účasti na školení nejsou potřeba odborné zkušenosti se správou sociálních sítí. Důležitější je funkční mobilní telefon, ochota naučit se něco nového, smysl pro humor a kreativní myšlení. Školení je určeno všem, kteří chtějí posouvat kupředu svůj projekt nebo osobní značku a baví je přemýšlet out of the box.

Co se naučíte?

  • Získáte základní znalosti o TikToku.
  • Předáme vám know-how ohledně techniky a vybavení.
  • Ušijeme strategii na míru pro TikTok.
  • Prakticky nastavíme účet v TikTok Business Centru.
  • Společně nahrajeme první video.
  • Podělíme se o best practices - hledání trendů, komunikaci, ochranné zóny.
  • Ušetříme vás chyb, které jsme sami dělali - správné formáty, využití zvuků.
  • Ukážeme vám, jak fungují TikTok reklamy.

Co dostanete?

  • Tři večery za sebou, kdy budete prakticky řešit TikTok.
  • Celkem 6 hodin výkladu v čase 18-20 hod.
  • Přístup na wifi, kávu, vodu, čaj a ovoce.
  • Prostor na zodpovězení vašich dotazů.
  • Individuální přístup ke každému účastníkovi.
  • Elektronickou verzi prezentace.
  • E-mailovou konzultaci s lektory dva týdny po uplynutí školení.
  • Odkazy na články a zdroje pro samostudium.
  • Repete za polovic

Vaši lektoři

Klára Lošková

Klára je specialistkou na sociální sítě v agentuře Taste. TikToku se věnuje na pracovní i osobní úrovni už několik let. Má zkušenosti z agenturní i klientské strany se správou obsahu, strategií a celkové komunikace. Mezi její klienty patří Rio Mare, Kärcher, Uniqa, Seduo a další.

Tomáš Nehasil

Tomáš se aktivně podílel na startu Tastího TikTok profilu a dalších klientských profilů. TikTok je jeho koníčkem už více než dva roky, nejvíce ho na něm baví komplexní vymýšlení strategie komunikace a následná reklamní podpora. Aktuálně má na starosti všechny sociální sítě ve společnosti Jägermeister.

Kurz je aktuálně nedostupný.

Nehodí se vám žádné z nabízených míst či termínů? Chcete obsah školení přizpůsobit na míru svým požadavkům? Zeptejte se nás nezávazně na možnost individuálního školení .