TikTok Bootcamp

Školení o základech TikToku a jeho využití pro značku od Kláry Loškové a Tomáše Nehasila
  • A už máte ten TikTok? Nejvyšší čas dostat na TikTok i váš brand.
  • Praktické prezenční školení.
  • Tři po sobě jdoucí večery po dvou hodinách.
  • Individuální přístup. Dva lektoři a maximálně dvanáct účastníků.

Komu je školení určeno?

Zájemcům o sociální sítě, obzvláště ty nové. Nadšencům do trendů a inovátorům. Majitelům značek a brand managerům. Kolegům z agentury, kteří se bojí vlétnout do TikToku rovnýma nohama a freelancerům.

Předpoklady pro účast

K účasti na školení nejsou potřeba odborné zkušenosti se správou sociálních sítí. Důležitější je funkční mobilní telefon, ochota naučit se něco nového, smysl pro humor a kreativní myšlení. Školení je určeno všem, kteří chtějí posouvat kupředu svůj projekt nebo osobní značku a baví je přemýšlet out of the box.

Co se naučíte?

  • Získáte základní znalosti o TikToku.
  • Předáme vám know-how ohledně techniky a vybavení.
  • Ušijeme strategii na míru pro TikTok.
  • Prakticky nastavíme účet v TikTok Business Centru.
  • Společně nahrajeme první video.
  • Podělíme se o best practices - hledání trendů, komunikaci, ochranné zóny.
  • Ušetříme vás chyb, které jsme sami dělali - správné formáty, využití zvuků.
  • Ukážeme vám, jak fungují TikTok reklamy.

Co dostanete?

  • Tři večery za sebou, kdy budete prakticky řešit TikTok.
  • Celkem 6 hodin výkladu v čase 18-20 hod.
  • Přístup na wifi, kávu, vodu, čaj a ovoce.
  • Prostor na zodpovězení vašich dotazů.
  • Individuální přístup ke každému účastníkovi.
  • Elektronickou verzi prezentace.
  • E-mailovou konzultaci s lektory dva týdny po uplynutí školení.
  • Odkazy na články a zdroje pro samostudium.
  • Repete za polovic.

Vaši lektoři

Klára Lošková

Klára je specialistkou na sociální sítě v agentuře Taste. TikToku se věnuje na pracovní i osobní úrovni už několik let. Má zkušenosti z agenturní i klientské strany se správou obsahu, strategií a celkové komunikace. Mezi její klienty patří Rio Mare, Kärcher, Uniqa, Seduo a další.

Tomáš Nehasil

Tomáš působí v Taste jako social media specialista už přes 2 roky. Je jedním ze dvou správců TikTokového účtu agentury Taste. Má zkušenosti s tvorbou strategií pro sociální sítě i online kampaně. Mezi jeho klienty patří Viessmann, Sapeli, OBI a další.

Přihlaste se

Datum Místo Cena bez DPH Cena s DPH Status  
Školicí místnost Hybernská 2 900 Kč 3 509 Kč Poslední místa Přihlásit se
 
Objednávka školení

Vyplňte prosím následující údaje a my se vám brzy ozveme zpět s dalšími informacemi.

  • Účastníci

  • ✚ Přidat účastníka
  •  
  • Objednatel

  • Slevový kód

  • Položky označené * jsou povinné.
Školicí místnost Hybernská 2 900 Kč 3 509 Kč Volná místa Přihlásit se
 
Objednávka školení

Vyplňte prosím následující údaje a my se vám brzy ozveme zpět s dalšími informacemi.

  • Účastníci

  • ✚ Přidat účastníka
  •  
  • Objednatel

  • Slevový kód

  • Položky označené * jsou povinné.

Nehodí se vám žádné z nabízených míst či termínů? Chcete obsah školení přizpůsobit na míru svým požadavkům? Zeptejte se nás nezávazně na možnost individuálního školení .