SEO pro e‑shopy

Školení SEO pro e‑shopy
  • Celodenní školení úvodu do SEO pro e‑shopy
  • Jak získat více neplacené návštěvnosti z vyhledávačů?
  • Základní i pokročilé principy optimalizace pro vyhledávače
  • Praktické ukázky nástrojů a postupů, jak zlepšit váš web

Komu je školení určeno?

Úvodní školení SEO pro e-shopy je určeno manažerům, vlastníkům e-shopů a webů, analytikům, markeťákům i webmasterům, pro které je důležité rozumět tomu, co mohou získat díky neplacené návštěvnosti z vyhledávačů.

Pomůže také PPC specialistům, kteří se SEO profesionály sdílí jedno společné bitevní pole a tím je stránka výsledků vyhledávání na Google nebo Seznam. Podíváme se na to, jak může rostoucí výkon v SEO pomoci snižovat náklady na PPC.

Školení je vhodné pro seznámení s problematikou optimalizace pro vyhledávače. Otevírá dveře začátečníkům i mírně pokročilým, kterým už došly nápady na další rozvoj e-shopu, nebo si nejsou jistí, proč vlastně jednotlivé úpravy webu doposud dělali.

Předpoklady pro účast

Pro účast na školení nejsou potřeba žádné předchozí zkušenosti z oblasti SEO. Vše důležité se dozvíte! Ale určitě si s sebou vezměte notebook ideálně s přístupem do Google Analytics případně dalších nástrojů, které používáte. Vřele doporučujeme předem založit bezplatnou Google Search Console pro celou vaši doménu.

Během školení bude prostor pro Vaše otázky, ale sobě, školiteli i ostatním velmi pomůžete, když nám předem pošlete adresu e-shopu nebo webu, který provozujete. Některé z předem zaslaných webů během školení společně prozkoumáme.

Co se naučíte?

Naučíte se přemýšlet nad tím, jak lidé používají vyhledávač a proč do něj zadávají dotazy úplně jinak, než jste si mysleli. Dozvíte se, jak lidé nazývají zboží a služby, které prodáváte, a při rozvoji obsahu svého e-shopu budete příště přemýšlet, která informace kam patří. Porozumíte tomu, proč použít jiná slova v popisku výrobku a jiná v třeba poradně vašeho e-shopu. Společně se na SEO podíváme jako na marketingový kanál stojící na třech pilířích:

  1. Technické SEO aneb Neházejte robotům klacky pod nohy a buďte rychlejší než konkurence.
  2. Obsahové SEO aneb Tvořte originální a bohatý obsah vyprávěný jazykem svých zákazníků.
  3. Autorita webu aneb Je důležité budovat dobrou pověst.

Vysvětlíme si, v jaké fázi nákupního procesu lidé hledají a jak se jednotlivé dotazy liší, zasadíme naše snahy o lepší SEO do kontextu marketingového frameworku PAVRD. Na PAVRD se určitě předem podívejte, budeme s ním okrajově pracovat, abychom si ukázali, jak mohou ostatní marketingové kanály ovlivnit SEO a naopak.

Seznámíme se s marketingovými nástroji, které budete Vy nebo Váš SEO specialista pro trvalý rozvoj e-shopu potřebovat, a ukážeme si, jak s nimi pracovat.

Co dostanete?

  • Celodenní prezenční školení nabité informacemi.
  • Na jednom kurzu 5–12 účastníků.
  • Vytištěnou prezentaci s prostorem pro poznámky.
  • Wifi přístup pro váš notebook.
  • Drobné občerstvení během celého dne.
  • Společný oběd v ceně školení.
  • E-mailovou konzultaci s lektorem dva týdny po školení.

Váš lektor

Jakub Mencl

V SEO začal pracovat na konci dvacátého století, v Taste Medio od konce roku 2016. V práci ho baví zažívat takové ty momenty, kdy se vám v hlavě poskládá dokonalý obrázek díky přístupům a znalostem mnoha různých dílčích problémů.

Kurz je aktuálně nedostupný.

Nehodí se vám žádné z nabízených míst či termínů? Chcete obsah školení přizpůsobit na míru svým požadavkům? Zeptejte se nás nezávazně na možnost individuálního školení .