Nejčastější SEO otázky Online
- Jak získat více neplacené návštěvnosti z vyhledávačů?
- Základní i pokročilé principy optimalizace pro vyhledávače
- Dva půldny základního online školení optimalizace webů
- Praktické ukázky nástrojů a postupů, jak zlepšit váš web
- Pro online markeťáky a majitele webů
Komu je školení určeno?
Školení Nejčastější SEO otázky je určeno jak začínajícím, tak lehce pokročilým SEO specialistům.
Pomůže také PPC specialistům, kteří se SEO specialisty sdílí jedno společné bitevní pole, a tím je stránka výsledků vyhledávání na Google nebo Seznam.
Školení je vhodné pro seznámení s problematikou optimalizace pro vyhledávače. Otevírá dveře začátečníkům i mírně pokročilým, kterým už došly nápady na další rozvoj e-shopu, nebo si nejsou jistí, proč vlastně jednotlivé úpravy webu doposud dělali. A samozřejmě nechybí pohled na to, jak může rostoucí výkon v SEO pomoci snižovat náklady na PPC.
Předpoklady pro účast
Školení je určeno pro začátečníky nebo mírně pokročilé uživatele, kteří mají co dočinění s úpravou webové prezentace. Výhodou, ale nikoliv nutností, je předchozí zkušenost s optimalizací webů po obsahové i technické stránce.
Co se naučíte?
Během školení si zodpovíme nejčastější dotazy týkající se SEO.
- Jak SEO pomáhá ostatním marketingovým kanálům?
- Jak funguje vyhledávání?
- Co je to uživatelský záměr a jak s ním pracovat při tvorbě obsahu?
- S jakými nástroji v SEO pracovat?
Naučíme se přemýšlet nad tím, jak lidé používají vyhledávač a proč do něj zadávají dotazy úplně jinak, než si myslíte. Dozvíte se, jak rozvíjet web po obsahové i technické stránce, aby pomohl i v dalších marketingových kanálech. Společně se na SEO podíváme jako na marketingový kanál stojící na třech pilířích: Obsah webu, Technologie, Autorita.
Vysvětlíme si, v jaké fázi nákupního procesu lidé hledají a jak se jednotlivé dotazy liší. Následně zasadíme naše snahy o lepší SEO do kontextu marketingového frameworku PAVRD.
Seznámíme se s marketingovými nástroji, které jsou vhodné pro optimalizaci webů a ukážeme si, jak s nimi pracovat.
Co dostanete?
- Dva půldny nabité informacemi o SEO.
- Začátek v oba dny v 9:30, konec pokaždé ve 13:30.
- Dostatečný prostor pro společnou diskuzi a všechny vaše otázky.
- Na jednom kurzu připojených nejvýše 50 účastníků.
- Elektronickou verzi prezentace.
- E-mailovou konzultaci s lektorem dva týdny po školení.
- Odkazy na další zdroje pro samostudium.
- Repete za polovic.
Váš lektor
David Bureš
David pracuje jako SEO Team Leader v agentuře Taste, kde má na starosti několik klientů z různých oblastí. Je zároveň ambasadorem AI za SEO. Ve volném čase je redaktorem specializujícím se na svět automobilového průmyslu.
Přihlaste se
Datum | Místo | Cena bez DPH | Cena s DPH | Status | ||
Online školení | 4 900 Kč | 5 929 Kč | Volná místa | Přihlásit se | ||
Nehodí se vám žádné z nabízených míst či termínů? Chcete obsah školení přizpůsobit na míru svým požadavkům? Zeptejte se nás nezávazně na možnost individuálního školení .