Performance Max od A do Z

Školení na aktuální téma Performance Max kampaně s Honzou Janouškem
  • Půldenní školení o nejzásadnější kampani v Google Ads.
  • Naučíme se pracovat s automatizací.
  • Podíváme se zblízka na to, jaká je budoucnost systémů Google.
  • Performance Maxku rozpadneme do morku kosti.

Komu je školení určeno?

Školení je určeno pro všechny PPC specialisty, online markeťáky a majitele e-shopu, kteří chtějí rozumět tomu, co se děje s jejich kampaněmi. Školení je určeno všem, kterým nefunguje Performance Max a neví si rady, čím to může být. Proč už nemůžeme koukat na reklamu stejně jako před 2-3 roky? Jak zasahovat do této kampaně a proč nemůžeme upravovat nebo vyhodnocovat na bázi týdne? Chcete vyždímat z této kampaně naprosté ,,maximum"? V tom případě je toto školení správnou volbou! Hlavním cílem tohoto školení je vysvětlit, kam Google z pohledu reklamy směřuje, a na základě toho určit správné nastavení té nejvíce automatické kampaně, která je momentálně dostupná.

Předpoklady pro účast

Půldenní školení je pro každého, kdo se pohybuje v Google Ads. Co od tebe potřebujeme? Pár naklikaných kampaní. Školení je pro ty, co se na základní úrovni vyznají v Google Ads a umí se orientovat v základních metrikách.

Co se naučíte?

Nákupová kampaň hraje u e-shopů velkou roli, a proto si podrobně projdeme založení kampaně. Ukážeme si, jak se vyvarovat nejčastějším chybám při zakládání kampaně, protože správně nastavené kampaně hned v počátku jsou klíčem k úspěchu. Vysvětlíme si podrobný optimalizační postup a řekneme si, kdy můžeme začít s úpravami i kdy naopak úpravy rozhodně nedělat. Odkryjeme náš Taste framework, který je skvělým pomocníkem k efektivnímu vyhodnocování výsledků v systému. Ukážeme si, jak díky správně aplikovanému frameworku dosáhnout optimalizace veškerých metrik (Tržby, CPC, PNO). Projdeme si, jak pracovat s insighty, které dostaneme od Googlu, a jak je využít v podobě ostatních kanálů nebo kampaní. A to nejdůležitější, společně si popovídáme o celkovému přístupu k reklamě a proč bychom neměli nahlížet pouze na výkonovou část, ale zamyslet se i nad povědomostní fázi. #sharingiscaring

Co dostanete?

  • Půldenní školení v čase 9:30-13:30 hod.
  • Celkem čtyři hodiny výkladu.
  • Prostor pro společný networking a zodpovězení vašich dotazů.
  • Individuální přístup. Maximální kapacita je 12 účastníků.
  • Přístup na wifi, kávu, vodu, čaj a koláče.
  • Elektronickou verzi prezentace.
  • E-mailovou konzultaci s lektorem dva týdny po uplynutí školení.
  • Odkazy na články a zdroje pro samostudium.

Váš lektor

Jan Janoušek

Honza má více jak čtyřletou zkušenost se správou a tvorbou PPC kampaní v Google Ads a Sklik. Ke své práci často využívá různé formy automatizace pro efektivnější správu kampaní, zlepšení výsledků a úsporu času. Honzu nejvíce baví posunovat klienta a ukazovat mu, jak je online marketing úžasný a efektivní nástroj. Pracuje pro digitální agenturu Taste.

Přihlaste se

Datum Místo Cena bez DPH Cena s DPH Status  
Školicí místnost Hybernská 2 900 Kč 3 509 Kč Volná místa Přihlásit se
 
Objednávka školení

Vyplňte prosím následující údaje a my se vám brzy ozveme zpět s dalšími informacemi.

  • Účastníci

  • ✚ Přidat účastníka
  •  
  • Objednatel

  • Slevový kód

  • Položky označené * jsou povinné.
Školicí místnost Hybernská 2 900 Kč 3 509 Kč Obsazeno
 
Objednávka školení

Vyplňte prosím následující údaje a my se vám brzy ozveme zpět s dalšími informacemi.

  • Účastníci

  • ✚ Přidat účastníka
  •  
  • Objednatel

  • Slevový kód

  • Položky označené * jsou povinné.
Školicí místnost Hybernská 2 900 Kč 3 509 Kč Obsazeno
 
Objednávka školení

Vyplňte prosím následující údaje a my se vám brzy ozveme zpět s dalšími informacemi.

  • Účastníci

  • ✚ Přidat účastníka
  •  
  • Objednatel

  • Slevový kód

  • Položky označené * jsou povinné.

Nehodí se vám žádné z nabízených míst či termínů? Chcete obsah školení přizpůsobit na míru svým požadavkům? Zeptejte se nás nezávazně na možnost individuálního školení .