Performance Max od A do Z

Školení na aktuální téma Performance Max kampaně s Davidem Janouškem
  • Půldenní školení o nejzásadnější kampani v Google Ads.
  • Naučíme se pracovat s automatizací.
  • Podíváme se zblízka na to, jaká je budoucnost systémů Google.
  • Performance Maxku rozpadneme do morku kosti.

Komu je školení určeno?

Školení je určeno pro všechny PPC specialisty, online markeťáky a majitele e-shopu, kteří chtějí rozumět tomu, co se děje s jejich kampaněmi. Školení je určeno všem, kterým nefunguje Performance Max a neví si rady, čím to může být. Proč už nemůžeme koukat na reklamu stejně jako před 2-3 roky? Jak zasahovat do této kampaně a proč nemůžeme upravovat nebo vyhodnocovat na bázi týdne? Chcete vyždímat z této kampaně naprosté ,,maximum"? V tom případě je toto školení správnou volbou! Hlavním cílem tohoto školení je vysvětlit, kam Google z pohledu reklamy směřuje, a na základě toho určit správné nastavení té nejvíce automatické kampaně, která je momentálně dostupná.

Předpoklady pro účast

Půldenní školení je pro každého, kdo se pohybuje v Google Ads. Co od tebe potřebujeme? Pár naklikaných kampaní. Školení je pro ty, co se na základní úrovni vyznají v Google Ads a umí se orientovat v základních metrikách.

Co se naučíte?

Nákupová kampaň hraje u e-shopů velkou roli, a proto si podrobně projdeme založení kampaně. Ukážeme si, jak se vyvarovat nejčastějším chybám při zakládání kampaně, protože správně nastavené kampaně hned v počátku jsou klíčem k úspěchu. Vysvětlíme si podrobný optimalizační postup a řekneme si, kdy můžeme začít s úpravami i kdy naopak úpravy rozhodně nedělat. Odkryjeme náš Taste framework, který je skvělým pomocníkem k efektivnímu vyhodnocování výsledků v systému. Ukážeme si, jak díky správně aplikovanému frameworku dosáhnout optimalizace veškerých metrik (Tržby, CPC, PNO). Projdeme si, jak pracovat s insighty, které dostaneme od Googlu, a jak je využít v podobě ostatních kanálů nebo kampaní. A to nejdůležitější, společně si popovídáme o celkovému přístupu k reklamě a proč bychom neměli nahlížet pouze na výkonovou část, ale zamyslet se i nad povědomostní fázi. #sharingiscaring

Co dostanete?

  • Půldenní školení v čase 9:30-14:30 hod.
  • Celkem pět hodin výkladu.
  • Prostor pro společný networking a zodpovězení vašich dotazů.
  • Individuální přístup. Maximální kapacita je 12 účastníků.
  • Přístup na wifi, kávu, vodu, čaj a koláče.
  • Elektronickou verzi prezentace.
  • E-mailovou konzultaci s lektorem dva týdny po uplynutí školení.
  • Odkazy na články a zdroje pro samostudium.
  • Repete za polovic

Váš lektor

David Janoušek

David je Google Certified Trainer. Online marketingu se věnuje od roku 2017 a jeho hlavní specializací je správa PA systémů s širokým přesahem napříč marketingovým spektrem. David je zastánce automatizace a práce se systémy strojového učení, ve kterých, společně s propojením online a offline marketingu, vidí budoucnost tohoto oboru. Mimo pracovní vytížení je také studentem inženýrského studia Národohospodářské fakulty na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Kurz je aktuálně nedostupný.

Nehodí se vám žádné z nabízených míst či termínů? Chcete obsah školení přizpůsobit na míru svým požadavkům? Zeptejte se nás nezávazně na možnost individuálního školení .