Ondřej Sláma

Ondřej má s internetovým marketingem zkušenost jak na straně online média, tak jako zaměstnanec zahraniční online reklamní agentury i konzultant na volné noze. Od roku 2011 vede vlastní internetovou agenturu. Je držitelem certifikace Adwords Qualified Individual.

Vystudoval Marketingovou komunikaci na UTB ve Zlíně a Propagace a PR na VOŠP v Praze. V mediální sféře působil jako šéfredaktor, redaktor i grafik v několika tištěných i online médiích a projektech. V roce 2007 nastoupil na pozici SEO analytika v reklamní agentuře Summit Media a později vedl celý tým ve Velké Británii. Po návratu do ČR stál jako konzultant přímo na straně klientů, jako je Baťa či Chicco. V roce 2011 založil internetovou konzultační a reklamní agenturu Inborn. Zároveň je zakládajícím členem marketingového think tanku Young Heads.

Ondřej Sláma
Napište lektorovi!

Pošlete nám zprávu přes následující formulář a my se vám brzy ozveme zpět.

  • Položky označené * jsou povinné.
    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.