Michal Janík

Michal pracuje jako konzultant marketingu na internetu. Vedle analýzy obchodní účinnosti webu, optimalizace pro vyhledávače či PPC reklamy má velké zkušenosti s optimalizací pro vyhledávače zboží. Tato témata Michal rozvíjí pro klienty v praxi a také pravidelně školí.

Michal vystudoval Provozně ekonomickou fakultu Mendelovy univerzity v Brně. Pracovní zkušenosti získával jako pracovník obchodního oddělení a útvaru personálního marketingu společnosti Tribun, a také jako SEO konzultant společnosti SOVA NET. V roce 2010 Michal založil marketingové studio , jehož rozvoji se věnuje dodnes, které v roce 2012 změnilo název na Besteto. Michal pracuje v Bestetu jako marketingový konzultant. Ve volném čase píše blog o marketingu na internetu a „štěbetá“ na Twitteru.

Michal Janík
Napište lektorovi!

Pošlete nám zprávu přes následující formulář a my se vám brzy ozveme zpět.

  • Položky označené * jsou povinné.