E-mailový marketing a MailChimp

Školení e-mailového marketingu a MailChimpu
  • Základy e-mailového marketingu (komu, kdy, co a jak)
  • Praktické tipy, jak vytěžit z e-mailové kampaně maximum
  • Využití nástroje MailChimp, jeho výhody a nevýhody
  • Vytváření, odesílání a vyhodnocování kampaní v MailChimpu

Komu je školení určeno?

Školení je určeno především markeťákům a vlastníkům webů. Tedy všem, kteří chtějí nebo potřebují být v pravidelném kontaktu se svými zákazníky či dodavateli pomocí e-mailové komunikace a zároveň to chtějí dělat jednoduše a bez nutné znalosti HTML. Na své si přijdou ti, kteří chtějí rozesílat (nebo už rozesílají) newslettery pomocí MailChimpu nebo jiného podobného nástroje a chtějí se naučit ho maximálně efektivně využívat.

Předpoklady pro účast

Školení je zaměřeno na začínající a mírně pokročilé uživatele, kteří chtějí začít (nebo právě začali) s e-mailovým marketingem a chtějí z něho vytěžit maximum. Předpokládá se minimálně pasivní znalost angličtiny, protože MailChimp, se kterým na školení pracujeme, je pouze anglicky. Doporučujeme mít také v MailChimpu (nebo jiném podobném nástroji) vytvořený účet a vše si v něm rovnou vyzkoušet.

Co se naučíte?

Projdeme si teorii e-mailového marketingu se jeho všemi výhodami a nevýhodami a hned ji zúročíme v praxi v MailChimpu, jednom z nejoblíbenějších nástrojů na rozesílání newsletterů. Prozkoumáme všechna jeho zákoutí a společně v něm projdeme celý typický proces tvorby newsletteru od vytvoření nového seznamu (databáze kontaktů) až po závěrečné zhodnocení výsledků kampaně (reporty).

Naučíte se:

  • Teoretické základy, bez kterých se neobejdete.
  • Zorientovat v nástroji MailChimp a využívat všechny jeho funkce.
  • Vytvořit vlastní e-mailovou kampaň.
  • Praktické tipy, jak napsat výstižný, úderný a chytlavý newsletter.
  • Pracovat s výslednými reporty.
  • Zákonná omezení, která byste měli respektovat.

Co dostanete?

  • Celodenní školení s přestávkou na oběd.
  • Počítače v učebně, wifi pro vlastní notebooky.
  • Na jednom kurzu 5–12 účastníků.
  • Společný oběd v ceně školení.
  • Káva, čaj, voda během celého dne.
  • Tištěná verze prezentace.
  • Certifikát o absolvování školení.
  • Následná bezplatná e-mailová konzultace s lektorem.
  • Odkazy na další zdroje pro samostudium.
  • Repete za polovic

Váš lektor

Roman Lelek

Roman pracuje jako specialista e-mailového marketingu v Medio Interactive. Jeho velkým zájem je e-mailový marketing a především MailChimp, se kterým má bohaté zkušenosti.

Kurz je aktuálně nedostupný.

Nehodí se vám žádné z nabízených míst či termínů? Chcete obsah školení přizpůsobit na míru svým požadavkům? Zeptejte se nás nezávazně na možnost individuálního školení .