E-mailový marketing a MailChimp
- Základy e-mailového marketingu (komu, kdy, co a jak)
- Praktické tipy, jak vytěžit z e-mailové kampaně maximum
- Využití nástroje MailChimp, jeho výhody a nevýhody
- Vytváření, odesílání a vyhodnocování kampaní v MailChimpu
Komu je školení určeno?
Školení je určeno především markeťákům a vlastníkům webů. Tedy všem, kteří chtějí nebo potřebují být v pravidelném kontaktu se svými zákazníky či dodavateli pomocí e-mailové komunikace a zároveň to chtějí dělat jednoduše a bez nutné znalosti HTML. Na své si přijdou ti, kteří chtějí rozesílat (nebo už rozesílají) newslettery pomocí MailChimpu nebo jiného podobného nástroje a chtějí se naučit ho maximálně efektivně využívat.
Předpoklady pro účast
Školení je zaměřeno na začínající a mírně pokročilé uživatele, kteří chtějí začít (nebo právě začali) s e-mailovým marketingem a chtějí z něho vytěžit maximum. Předpokládá se minimálně pasivní znalost angličtiny, protože MailChimp, se kterým na školení pracujeme, je pouze anglicky. Doporučujeme mít také v MailChimpu (nebo jiném podobném nástroji) vytvořený účet a vše si v něm rovnou vyzkoušet.
Co se naučíte?
Projdeme si teorii e-mailového marketingu se jeho všemi výhodami a nevýhodami a hned ji zúročíme v praxi v MailChimpu, jednom z nejoblíbenějších nástrojů na rozesílání newsletterů. Prozkoumáme všechna jeho zákoutí a společně v něm projdeme celý typický proces tvorby newsletteru od vytvoření nového seznamu (databáze kontaktů) až po závěrečné zhodnocení výsledků kampaně (reporty).
Naučíte se:
- Teoretické základy, bez kterých se neobejdete.
- Zorientovat v nástroji MailChimp a využívat všechny jeho funkce.
- Vytvořit vlastní e-mailovou kampaň.
- Praktické tipy, jak napsat výstižný, úderný a chytlavý newsletter.
- Pracovat s výslednými reporty.
- Zákonná omezení, která byste měli respektovat.
Co dostanete?
- Celodenní školení s přestávkou na oběd.
- Počítače v učebně, wifi pro vlastní notebooky.
- Na jednom kurzu 5–12 účastníků.
- Společný oběd v ceně školení.
- Káva, čaj, voda během celého dne.
- Tištěná verze prezentace.
- Certifikát o absolvování školení.
- Následná bezplatná e-mailová konzultace s lektorem.
- Odkazy na další zdroje pro samostudium.
- Repete za polovic
Váš lektor

Roman Lelek
Roman pracuje jako specialista e-mailového marketingu v Medio Interactive. Jeho velkým zájem je e-mailový marketing a především MailChimp, se kterým má bohaté zkušenosti.
Kurz je aktuálně nedostupný.
Nehodí se vám žádné z nabízených míst či termínů? Chcete obsah školení přizpůsobit na míru svým požadavkům? Zeptejte se nás nezávazně na možnost individuálního školení .