Kouzlo pokročilého e-mailingu Online
- Cíle, strategie a aktivity v e-mail marketingu
- Běžné kampaně a jejich timeline
- Pokročilá segmentace
- Optimalizace na základě výsledků
Komu je školení určeno?
Školení je vhodné pro CRM, e-mailing nebo marketing specialisty, kteří se chtějí naučit pokročilejší metody e-mail marketingu v kontextu a aplikovat je do svých společností.
Pro všechny, kterým výsledky e-mailingu dlouhodobě stagnují nebo dokonce klesají a chtěli by svou strategii optimalizovat či rovnou revidovat.
Stejně tak je vhodné pro marketingové manažery, CMO a CEO, kteří chtějí do většího detailu poznat příležitosti, které jim a jejich společnostem e-mail marketing může nabídnout.
Předpoklady pro účast
Školení je pro každého, kdo už v životě rozeslal nějaké e-mailingové kampaně a má povědomí nebo praktické zkušenosti s disciplínami, jako jsou segmentace, personalizace a automatizace.
Co se naučíte?
Jak můžete díky e-mail marketingu šetřit a růst zároveň. A to díky věrným zákazníkům a jejich pravidelným nákupům.
Podíváme se na to, jaké možné cíle si lze vytyčit, jaké strategie a aktivity k nim zvolit a jak je úspěšně zavést do týmu.
Dozvíte se, jak plánovat běžné kampaně, jak skrze ně posilovat svůj brand, jak je využívat k testování různých hypotéz a jak je meziročně optimalizovat díky analytice.
Stejně tak probereme několik přístupů, jak segmentovat vaši databázi z pohledu aktivity a bonity zákazníků.
Nabídne vám menu 20+ osvědčených automatizovaných kampaní, ze kterého si budete moct vybrat ty správné automatizace pro vaši společnost.
V kontextu určených cílů e-mail marketingu si také rozebereme, jak správně nastavit KPI a jak rozpoznat úspěch od neúspěchu.
A jelikož e-mailing patří do retenčního marketingu, v krátkosti si projdeme i další kanály retence a jejich možnosti harmonizace s e-mail marketingem.
Na závěr vás připravíme na všechny potenciální překážky, které na cestě k úspěchu dříve či později potkáte. Například jak implementovat strategii do vaši společnosti, získat rozpočet, kapacity a dojít tak do úspěšného cíle.
Co dostanete?
- Půldenní online školení v čase 9:30-14:30 hod
- Celkem pět hodin výkladu
- Prostor pro společný networking a zodpovězení vašich dotazů
- Na jednom kurzu připojených nejvýše 50 účastníků.
- Elektronickou verzi prezentace a dalších podkladů.
- Elektronickou verzi prezentace a timeline běžných kampaní
- E-mailovou konzultaci s lektorem dva týdny po uplynutí školení
- Odkazy na články a zdroje pro samostudium
- Repete za polovic
Váš lektor
Lukáš Balek
Lukáš Balek konzultoval a nastavoval e-mailingové strategie největším e-shopům v ČR. Pravidelně školí a přednáší, byl odborným garantem největší české e-mailingové konference E-mail Restart a zasedal v porotě soutěže efektivity digitálních projektů IEA.
Kurz je aktuálně nedostupný.
Nehodí se vám žádné z nabízených míst či termínů? Chcete obsah školení přizpůsobit na míru svým požadavkům? Zeptejte se nás nezávazně na možnost individuálního školení .