Influencer marketing v praxi
- Jak maximalizovat výsledky díky spolupráci s influencery
- Rady a tipy, jak a proč s nimi pracovat
- Na co nezapomenout při vyhodnocování kampaní
- Praktické úkoly a zhodnocení přímo od přednášející influencerky
Komu je školení určeno?
Na půldenním workshopu si na své přijdou všichni markeťáci, manažeři i online nadšenci, kteří se zajímají o sociální sítě a trendy v onlinu. Zkrátka všichni, kteří se chtějí dozvědět více o influencer marketingu a možnostech, jak ho začlenit do své komunikace.
Předpoklady pro účast
Workshop je vhodný pro začátečníky, kteří s influencer marketingem nemají zkušenosti, ale do budoucna by chtěli s influencery spolupracovat. Přínosný ale bude i pro ty, kteří už nějakou formou s influencery spolupracují, komunikaci ale chtějí zefektivnit a dosáhnout lepších výsledků z dané spolupráce.
Co se naučíte?
• Co je influencer marketing, kdo je to influencer, jak je rozlišujeme a jaké jsou druhy spolupráce.
• Jaké jsou výhody a co díky tomu může vaše značka získat.
• Jak byste při plánování kampaně měli postupovat a na co byste si měli dát pozor.
• Kde najít vhodného influencera ke spolupráci a podle čeho vybírat.
• Jak kampaň zpětně vyhodnotit.
• Jaké výstupy můžete čekat od barterových a placených spoluprací.
• Jak správně oslovit vybraného influencera, abyste získali jeho odpověď.
• Proč by se nemělo zapomínat na zapojení youtuberů a v čem se liší oproti ostatním influencerům.
• Jak vytvoříte úspěšnou kampaň s influencery.
Co dostanete?
- Půldenní workshop nabitý informacemi.
- Na jednom kurzu 5–12 účastníků.
- Wifi přístup pro váš notebook (počítače nejsou v učebně k dispozici).
- Drobné občerstvení během celého workshopu.
- Tištěnou verzi prezentace.
- Certifikát o absolvování workshopu.
- E-mailovou konzultaci s lektorkami dva týdny po workshopu.
- Odkazy na další zdroje pro samostudium.
- Repete za polovic.
Vaši lektoři
![](https://academy.taste.cz/lectors/9e/cv/9ecvh6jolv-1fedfef4b5bf4c6e7bc23a7479ab8675-128x128-fit.jpg)
Iveta Oršulíková
Iveta v Taste vymýšlí strategie pro sociální média napříč klienty a stará se o český a slovenský Facebook značce Rio Mare. Přednášela už třeba na Digisemestru, ČZU a Digitální garáži nebo vedla workshop na Marketing Festivalu. Kromě toho pracuje jako brand konzultantka pro Lovebrand.
![](https://academy.taste.cz/lectors/m4/8q/m48q5j1n0d-dbe0b9bc7421f3a2c4dd775f5b293772-128x128-fit.jpg)
Dominika Lukášová
V Taste se Dominika vedle sociálních sítí pro značky jako Borotalco či Medovník stará také o výběr a komunikaci s influencery. Pracuje na svém vlastním blogu Dom by dom a patří k vyhledávaným blogerkám na české scéně.
Kurz je aktuálně nedostupný.
Nehodí se vám žádné z nabízených míst či termínů? Chcete obsah školení přizpůsobit na míru svým požadavkům? Zeptejte se nás nezávazně na možnost individuálního školení .