Google Tag Manager Online

Školení Google Tag Manager
  • Dva půldny velmi praktického školení Google Tag Manageru
  • Naučíte se nasazovat různé analytické i reklamní kódy
  • Odnesete si zkušenosti z praxe a důležité best practices
  • Srozumitelný výklad pro technicky méně zdatné i pokročilejší

Komu je školení určeno?

Školení Google Tag Manager (GTM) je určeno všem, kteří s tímto nástrojem přicházejí do styku a chtějí se v něm naučit pracovat. Můžete být vývojář, markeťák či analytik - všichni si odnesou to, co pro svou práci potřebují.

Předpoklady pro účast

Výklad je určen pro začátečníky a mírně pokročilé uživatele, kteří se již seznámili s Google Tag Manager (GTM), ale chtějí své dovednosti využívat efektivněji a hledají možnosti, jak se dále rozvíjet.

Co se naučíte?

Školení zahájíme základy práce s GTM ujasníme možnosti implementace a sjednotíme názvosloví. Podrobně probereme Google Tag Manager (GTM) a jeho funkce. Naučíme se implementovat základní kódy pro celý web a budeme postupovat k využívání dynamických dat a metodám ladění kódů.

Ve druhé části se budeme věnovat pokročilým funkcím GTM. Naučíte se sledovat události, jak vlastní, tak automatické (Click & Form). V praxi si osvojíte implementaci základních kódů (např. Google Analytics, Adwords, Heuréka, Sklik atd.). Také si vysvětlíme, kterým chybám se vyvarovat, jaké osvědčené postupy aplikovat a jak minimalizovat a zefektivnit potřebnou práci.

Získáte dovednosti:

  • orientovat se v rozhraní Google Tag Manageru,
  • aplikovat jak základní, tak pokročilé kódy aktivované při načtení stránky,
  • nastavit kódy spouštěné vlastními a automatickými událostmi Click a Form atd.,
  • efektivně ladit nastavení bez rizika zavedení chyb,
  • využívat best practices pro efektivní správu GTM pro jednotlivce i týmy.

Co dostanete?

  • Dva půldenní bloky praktických informací o GTM.
  • Začátek v oba dny v 9:30, konec pokaždé ve 13:30.
  • Prostor pro diskuzi a vaše otázky.
  • Na jednom kurzu připojených nejvýše 50 účastníků.
  • Elektronickou verzi prezentace.
  • Možnost e-mailové konzultace s lektorem po dobu dvou týdnů po školení.
  • Odkazy na další materiály pro samostudium.
  • Repete za polovic.

Váš lektor

Jan Tichý

Honza se již řadu let zabývá poradenstvím v oblasti internetového marketingu, webové a datové analytiky, Google Analytics 4 a Google Tag Manageru. Spoluvlastní digitální agenturu Taste.

Kurz je aktuálně nedostupný.

Nehodí se vám žádné z nabízených míst či termínů? Chcete obsah školení přizpůsobit na míru svým požadavkům? Zeptejte se nás nezávazně na možnost individuálního školení .