Google Tag Manager

Školení Google Tag Manager
  • K čemu vlastně slouží Google Tag Manager
  • Jak to celé funguje a na co si dát pozor
  • Pokročilé funkce a netušené možnosti
  • Praktické zkušenosti, best practice doporučení

Komu je školení určeno?

Školení Google Tag Manager (GTM) je určeno všem, kteří s tímto nástrojem přicházejí do styku a chtějí se v něm naučit pracovat. Můžete být vývojář, markeťák, všichni si přijdou na své. 

Předpoklady pro účast

Výklad je zaměřený na začátečníky a mírně pokročilé, kteří znají GTM, ale neumí s ním příliš efektivně pracovat nebo prostě neví, kam dál. Je nutné mít ponětí o tom proč a kam se do stránek měřící či konverzní kódy vůbec vkládají. 

Na školení volně navazuje náš další kurz Google Tag Manager pro fajnšmekry. Pokud si nejste jistí, který kurz GTM zvolit, vezměte si na pomoc srovnávací tabulku.

Co se naučíte?

Školení začneme zopakováním a rychlým projitím absolutních základů z úvodního kurzu, vyjasněním nesrovnalostí a sladěním úrovně znalostí. Projdeme si GTM a vysvětlíme funkcionality. Naučíme se nasadit základní kódy pro celý web. Pak se posuneme k možnostem využití dynamických dat a ukážeme si možnosti ladění kódu.

V druhé části se pak zaměříme na pokročilejší možnosti a funkce, které GTM nabízí. Naučíte se měřit události (Custom a Auto - Click & Form). Vše si pak vyzkoušíte a osaháte na konrétních příkladech implementace základnějších kódů (Google Analytics, Adwords, Heuréka, Sklik aj.). Mimo to si ukážeme, čemu je dobré se vyhnout, co je naopak velmi dobré dělat nebo jak si minimalizovat a zefektivnit nutnou práci.

Naučíte se:

  • orientovat se v novém rozhraní Google Tag Manageru,
  • nastavit základní i pokročilejší kódy, které se spouští po načtení stránky,
  • nastavit kódy, které se spouštějí při vlastních a automatických událostech Click a Form submission,
  • efektivně vše odladit bez rizika publikování chyb,
  • best-practises, které vám umožní udržovat GTM v efektivní formě pro práci jednotlivce i týmu.

Co dostanete?

  • Celodenní prezenční školení nabité informacemi.
  • Na jednom kurzu 5 - 12 účastníků.
  • Wifi přístup pro váš notebook (počítače nejsou v učebně k dispozici).
  • Společný oběd v ceně školení.
  • Drobné občerstvení během celého dne.
  • Tištěnou verzi prezentace.
  • E-mailovou konzultaci s lektorem dva týdny po školení.
  • Odkazy na další zdroje pro samostudium.
  • Repete za polovic.

Váš lektor

André Heller

André pracoval přes pět let v Mediu a pak se posunul na volnou nohu. Má za sebou stovky návrhů a implementací a s Tag Managerem se skamarádil natolik, že získal titul Google Partners Trainer.

Kurz je aktuálně nedostupný.

Nehodí se vám žádné z nabízených míst či termínů? Chcete obsah školení přizpůsobit na míru svým požadavkům? Zeptejte se nás nezávazně na možnost individuálního školení .