Google Tag Manager Online
- Dva půldny velmi praktického školení Google Tag Manageru
- Naučíte se nasazovat různé analytické i reklamní kódy
- Odnesete si zkušenosti z praxe a důležité best practices
- Srozumitelný výklad pro technicky méně zdatné i pokročilejší
Komu je školení určeno?
Školení Google Tag Manager (GTM) je určeno všem, kteří s tímto nástrojem přicházejí do styku a chtějí se v něm naučit pracovat. Můžete být vývojář, markeťák či analytik - všichni si odnesou to, co pro svou práci potřebují.
Předpoklady pro účast
Výklad je určen pro začátečníky a mírně pokročilé uživatele, kteří se již seznámili s Google Tag Manager (GTM), ale chtějí své dovednosti využívat efektivněji a hledají možnosti, jak se dále rozvíjet.
Co se naučíte?
Školení zahájíme základy práce s GTM ujasníme možnosti implementace a sjednotíme názvosloví. Podrobně probereme Google Tag Manager (GTM) a jeho funkce. Naučíme se implementovat základní kódy pro celý web a budeme postupovat k využívání dynamických dat a metodám ladění kódů.
Ve druhé části se budeme věnovat pokročilým funkcím GTM. Naučíte se sledovat události, jak vlastní, tak automatické (Click & Form). V praxi si osvojíte implementaci základních kódů (např. Google Analytics, Adwords, Heuréka, Sklik atd.). Také si vysvětlíme, kterým chybám se vyvarovat, jaké osvědčené postupy aplikovat a jak minimalizovat a zefektivnit potřebnou práci.
Získáte dovednosti:
- orientovat se v rozhraní Google Tag Manageru,
- aplikovat jak základní, tak pokročilé kódy aktivované při načtení stránky,
- nastavit kódy spouštěné vlastními a automatickými událostmi Click a Form atd.,
- efektivně ladit nastavení bez rizika zavedení chyb,
- využívat best practices pro efektivní správu GTM pro jednotlivce i týmy.
Co dostanete?
- Dva půldenní bloky praktických informací o GTM.
- Začátek v oba dny v 9:30, konec pokaždé ve 13:30.
- Prostor pro diskuzi a vaše otázky.
- Na jednom kurzu připojených nejvýše 50 účastníků.
- Elektronickou verzi prezentace.
- Možnost e-mailové konzultace s lektorem po dobu dvou týdnů po školení.
- Odkazy na další materiály pro samostudium.
- Repete za polovic.
Váš lektor

Jan Tichý
Honza se již řadu let zabývá poradenstvím v oblasti internetového marketingu, webové a datové analytiky, Google Analytics 4 a Google Tag Manageru. Spoluvlastní digitální agenturu Taste.
Kurz je aktuálně nedostupný.
Nehodí se vám žádné z nabízených míst či termínů? Chcete obsah školení přizpůsobit na míru svým požadavkům? Zeptejte se nás nezávazně na možnost individuálního školení .