Analytika ve světě bez dat
- Půldenní online školení analytiky ve světě bez dat
- Pochopení všech legislativních a technických změn
- Jak se připravit na další blokování a výpadky dat
- Pro analytiky, markeťáky, manažery a majitele webů
Komu je školení určeno?
Máte zmatek ve všech pojmech, které se na vás v souvislosti s tím valí, jako je IDFA, ITP, ETP, ATP, Privacy Sandbox, FLoC, Topics API, Server-Side GTM, Trans-Atlantic Data Privacy Framework, Enhanced Conversions, Facebook Conversions API, Universal ID, Czech Ad ID, ID Fusion nebo CDP, a chcete si v nich udělat jednou provždy jasno?
Už vás nějakou dobu trápí propad dat po nasazení cookie lišty, ale nevíte, co s tím dělat? A vlastně si ani nejste jistí, jestli to máte celé správně? Všude slyšíte, že nás brzy čeká další blokování všeho možného, ale netušíte, jak se na to připravit?
Pak je školení určené právě pro vás!
Cílem školení je získat přehled ve všech pohromách, kterým dnes čelí webová a datová analytika, a naučit se konkrétní postupy, jak je lze řešit nebo jak k nim přistupovat.
Předpoklady pro účast
Půldenní školení je určeno pro kohokoliv, kdo se motá kolem internetu, online marketingu, ecommerce, webové a datové analytiky. Ideální pro online markeťáky, manažery nebo majitele webů. Pro účast nejsou nutné žádné předchozí znalosti nebo zkušenosti, vše důležité se srozumitelně dozvíte a naučíte.
Co se naučíte?
Shrneme si platný právní rámec regulace práce s osobními údaji a cookies. Co platí už od GDPR, co letos nově přinesla novela Zákona o elektronických komunikacích, co nás ještě čeká a proč je dobré mezi tím rozlišovat? Na co vše se uživatele musím ptát a co mu stačí jenom oznámit? Proč musím mít někdy souhlas i na věci, které spadají pod oprávněný zájem? Opravdu smím ukládat svá data jenom v Evropě a jak to je s aktuálně propíranou legalitou Google Analytics a dalších systémů od Google?
Ujasníme si, co vlastně mají řešit cookie lišty, jak by správně měly fungovat i vypadat, jaké se v nich dělají nejčastější chyby. Podíváme se na jejich devastující dopad na nasbíraná data, řekneme si, co se s tím může dělat. Ať už v podobě statistického dopočítávání chybějících metrik, tedy Consent Mode, konverzního a behaviorálního modelování, nebo v podobě tzv. zero-trackingu, tedy i nadále měření úplně všeho, ovšem bez nutnosti využití cookies či dalších osobních údajů.
V čem spočívají technologické změny přímo v prohlížečích a zařízeních, jejich blokování cookies třetích stran a sledování chování uživatelů na webu či v mobilních aplikacích? Co se skrývá za pojmy a zkratkami, jako je ITP, Privacy Sandbox, Topics API, IDFA… Vysvětlíme si, jaký bude mít blokování 3rd party cookies dopad na vaši analytiku, cílení a výkon vaší reklamy, na reklamní systémy nebo publishery.
Ukážeme si, co se s tím dá dělat a jak vám v tom mohou pomoci různé technologie, jako je Server-Side Google Tag Manager, Google Ads Enhanced Conversions, Facebook Conversions API nebo Czech Ad ID. A zejména si řekneme, proč je právě teď ten pravý čas naprosto změnit svou strategii sběru dat a zaměřit se sběr a aktivaci 1st party dat a co to vlastně pro vás znamená.
Co dostanete?
- Půldenní online školení nabité informacemi.
- Od 9:30 do 13:30 hodin s třemi krátkými přestávkami.
- Dostatečný prostor pro společnou diskuzi a všechny vaše otázky.
- Na jednom kurzu připojených nejvýše 50 účastníků.
- Elektronickou verzi prezentace.
- E-mailovou konzultaci s lektorem dva týdny po školení.
- Odkazy na další zdroje pro samostudium.
- Repete za polovic
Váš lektor
Jan Tichý
Honza se již řadu let zabývá poradenstvím v oblasti webové analytiky a Google Analytics. Je Google Certified Trainer. Spoluvlastní digitální agenturu Taste, kde je jako Chief Product Officer odpovědný za strategický, produktový a znalostní rozvoj společnosti.
Kurz je aktuálně nedostupný.
Nehodí se vám žádné z nabízených míst či termínů? Chcete obsah školení přizpůsobit na míru svým požadavkům? Zeptejte se nás nezávazně na možnost individuálního školení .